بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است. ممکن است در برخی امور دولت، نقدهایی داشته باشیم، اما وزارت نفت را تحسین می‌کنیم، به دلیل اینکه فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام داده است.
کد خبر : ۱۹۳۰۴۲

به گزارش بورس نیوز، محمود صادقی، درباره وزیر نفت در طول عمر جمهوری اسلامی یکی از پیشگامان خدمت بوده، اظهار کرد: وی یکی از افرادی بود که در زمان مرحوم شاهرودی در قوه قضاییه فهرست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد.

وی افزود: زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است. ممکن است در برخی امور دولت، نقدهایی داشته باشیم، اما وزارت نفت را تحسین می‌کنیم، به دلیل اینکه فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت نفت در سال‌های گذشته به دلیل خلق بابک زنجانی‌ها با مشکلات متعددی مانند فساد مواجه بود، اما با ورود زنگنه به وزارت نفت تحولات بزرگی در این وزارتخانه به وجود آمد. بعد از برنامه برجام سعی شد قراردادهای بسیاری با شرکت‌های بزرگ منعقد شود که متاسفانه در این مسیر شاهد سنگ‌اندازی‌هایی بودیم.

صادقی خاطرنشان کرد: اگر بعد از برجام موانع ایجاد نمی‌شد و ما با شرکت‌های بزرگ نفتی قرارداد منعقد می‌کردیم، برگشت تحریم‌ها سخت‌تر می‌شد. در شرایط فعلی برخی نمایندگان مجلس که انتقادهایی به وزارت نفت و شخص وزیر وارد می‌کنند معتقدند بابک زنجانی‌هایی داشته باشیم تا نفت کشور به فروش برسد، اما اعتقاد دارم در حال حاضر ما نفت می‌فروشیم که فسادی در آن نیست.

وی بیان کرد: زنگنه جزو وزیرانی است که باید به‌عنوان قهرمان ملی از وی تقدیر شود، نه اینکه از روبه‌رو ترامپ صنعت نفت ایران را تحریم می‌کند و از پشت نیز برخی در داخل خنجر بزنند. این رفتار کاملا ناجوانمردانه است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر