بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
در دوره عملکرد 12 ماهه صورت گرفت؛

135 ریال سود به ازای هر سهم «ونیرو»

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۱۳۵ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال مالی۱۳۹۶، با رشد ۴۲ درصدی همراه شده است.
کد خبر : ۱۹۳۱۹۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۱۳۵ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال مالی۱۳۹۶، با رشد ۴۲ درصدی همراه شده است.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را ۹۵۶میلیارد و ۳۶میلیون ریال، سود خالص را ۹۴۴میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۲۳میلیارد ریال اعلام کرده است.

«ونیرو» صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس بهای تمام شده را با افزایش ۸۰ میلیارد و ۳۹۶میلیون ریال مبلغ ۲۵۰میلیارد و ۵۴۸میلیون ریال اعلام کرده است؛ همچنین ارزش بازار نیز با افزایش ۹۷میلیارد و ۹۷۷میلیون ریالی به مبلغ ۲۸۰میلیارد و ۷۸۱میلیون ریال رسیده است.

گفتنی است؛ پرتفوی بورسی این شرکت در دوره مالی مورد گزارش ۳۰میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال افزایش یافته است.

این شرکت در دوره مالی ۱۲ماهه سود واگذاری سهام خود را ۱۰۱میلیارد و ۶۶۹میلیون ریال اعلام کرده است و کل مبلغ واگذاری را ۴۷۶میلیارد و ۹۸۳میلیون ریال منتشر کرد، همچنین در این دوره ارزش سهام خریداری شده را ۴۵۵میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال اعلام کرده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بنای حقوقی‌ها به فروش این سهم؛

«ونیرو» جیب زیرمجموعه خود را خالی کرد

بنای حقوقی‌ها به فروش این سهم؛

«ونیرو» جیب زیرمجموعه خود را خالی کرد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
قاسم الهی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
با سلام طبق برنامه اعلام شد جهت دریافت سود مجمع سال 97 به بانک ایران زمین مراجعه نمود در تاریخ 8/8/98 به گفته مسول بانک ما هم منتظر می باشیم می خاستم بدانم سر کار می باشیم
محمدرضی طاهری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
سلام اینجانب بازنشسته اداره برق قزوین هستم برای افزایش سهام خود نیاز به حق تقدم داشتم اما متاسفانه از طرف کانون بازنشستگی که تمام اطلاعات از طرف شرکت سرمایه گذارای نیرو به کانون میرود به ما اطلاع داده نشد. مگر روز آخر که بنده با شرکت تماس گرفتم اما متاسفانه ایشان گفتند هیچ راهی ندارد. مگر اینکه در ظرف فردابرگه تانران پست کنید تاما از سود سهام برای شما حق تقدم بگیرم و بنده اینکارو انجام دادم حال نمیدونم چی شد خواهش میکنم اطلاع رسانی فرمایید با تشکر محمد رضی طاهری
شماره سهامداری۳۲۹۶۰
در ضمن خواهش میکنم بعد از این کلیه اطلاع رسانی ومرسولات اینجانب به ادرس ذیل ارسال گردد.
قزوین خیابان شهید بابایی کوچه شهید عبدالله هجرتی پلاک ۵ طبقه سوم ضلع شرقی طاهری