بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
​معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران گفت: تاکنون بیش از ٨٥ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار آسیب‌دیدگان سیل اخیر قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۹۳۲۰۲

به گزارش بورس نیوز، علی حاجی‌پوراظهار کرد: بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ١٠٥شعبه در شهرهای آسیب‌دیده از سیل اخیر، تاکنون پرونده‌های زیادی را پذیرش کرده که علاوه بر بررسی تمامی آنها، اراده قطعی برای پرداخت تمامی ٥ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال سهمیه در نظر گرفته شده، وجود دارد که با سپری شدن برخی موانع و تکمیل زیرساخت‌های لازم، تحول جدی در برخورداری متقاضیان از این تسهیلات رخ خواهد داد.

وی افزود: تاکنون بیش از ٨٥ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار آسیب‌دیدگان سیل اخیر قرار گرفته و بیش از چهار هزار و ٥٠٠ پرونده برای پرداخت وام قرض‌الحسنه سیل اخیر در چهار بخش احداث واحدهای شهری، احداث واحدهای روستایی، تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری شهری و روستایی و امور معیشتی و لوازم خانگی پذیرش صورت گرفته و از ٣ هزار و ٣٧٧ پرونده در حال بررسی، هزار و ٣١٢ فقره وام آن به مراحل نهایی رسیده و پرداخت وام مربوطه از روز‌های آینده سرعت مراتب بیشتری خواهد گرفت.

معاون شعب و بازاریابی بانک صادراتگفت: تغییر در نوع تسهیلات از مشارکتی به قرض‌الحسنه و تلاش برای ایجاد تغییرات لازم در سیستمهای بانکی از جمله دلایل برخی تاخیرها در پرداخت این تسهیلات است. بانک صادرات ایران در ٢١ استان آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه اخیر تمامی ظرفیت‌های موجود برای کمک به هموطنان و کاهش آلام آنان را به کار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

روحیه جهادی در وزارت نیرو مشاهده نمی‌شود

در قالب طرح «طراوات» انجام می شود؛

افزایش تسهیلات بانک صادرات برای فولادسازان

ارسال نظر