بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بخش عمده سود ناخالص شرکت از محل کارمزد دستگاه‌های پوز بانکی و همچنین اجاره دریافتی بابت پشتیبانی دستگاه‌های پوز بوده که نسبت به سال قبل افزایش درآمد 19 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۳۳۳۴

کسب سود خالص 2 هزار و907 میلیارد ریالی آسان پرداخت در سال 97

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آسان‌پرداخت در سال مالی منتهی به پایان اسفند 1397 موفق به کسب سود خالص 2 هزار و 907 میلیارد ریالی و معادل 1.097 ریالی به ازای هر سهم شده بود که این سود در مقایسه با گزارش حسابرسی نشده کاهش 25 ریالی به ازای هر سهم و در مقایسه با سال 96 افزایش 21 درصدی را نشان می‌دهد.

بخش عمده سودناخالص شرکت از محل کارمزد دستگاه‌های پوز بانکی و همچنین اجاره دریافتی بابت پشتیبانی دستگاه‌های پوز بوده که نسبت به سال قبل افزایش درآمد 19 درصدی را نشان می‌دهد.

کسب سود خالص 2 هزار و907 میلیارد ریالی آسان پرداخت در سال 97

در بخش سود انباشته همانند سال گذشته شاهد شناسایی هزینه مالیات بر درآمد سنوات گذشته هستیم. در صورت‌های مالی سال 97 شاهد شناسایی مبلغ 350 میلیارد ریالی تعدیل سنواتی کاهنده بابت مالیات سنوات گذشته هستیم تا به این ترتیب جمع سود انباشته قابل تخصیص در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت به 2 هزار و 924 میلیارد ریال و معادل 1.103 ریال به ازای هر سهم برسد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر