بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
سعید نوری در گفت و گو با بورس نیوز عنوان کرد؛

وضعیت خوب گروه های بنیادی/اخبار سیاسی بازار را به افت و خیز کشاند

از لحاظ تکنیکالی بازار به سطح شاخص 250 هزار واکنش نشان داده است و تاکنون دوباره به این مرز رسیده است، همچنین اخبار سیاسی ، بحث برجام ، رویکرد ایران درمقابل اروپا و خروج از برجام همگی تاثیر بسزایی بر بازار دارند.
کد خبر : ۱۹۳۳۸۷

وضعیت خوب گروه های بنیادی/اخبار سیاسی بازار را به افت و خیز کشاند


سعید نوری، مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه گذاری ایران سهام، در مورد بررسی بازار امروز به  خبرنگار بورس نیوز گفت : از لحاظ تکنیکالی بازار به سطح شاخص 250  هزار واکنش نشان داده و تاکنون دوباره به این مرز رسیده است، همچنین اخبار سیاسی ، بحث برجام ، رویکرد ایران درمقابل اروپا و خروج از برجام همگی تاثیر بسزایی بر بازار دارند.

وی ادامه داد: گزارشات منتشر شده حاکی از عملکرد خوب شرکت هاست ، به خصوص پتروشیمی ها ، موادغذایی، مواد دارویی و اکثر گروه های بنیادی EPS خوبی دارند اما؛ بحث بسیار نگران کننده که موجب ایجاد تنش می شود ، بحث خروج ایران از برجام و آثار احتمالی این موضوع بر بازار است زیرا اکثر افرادی که ریسک گذیر هستند را مجبور می کند از بازار سرمایه خارج شوند.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان اظهار داشت: در کل برآیند بازارتا پایان سال مثبت ارزیابی می شود اما اخبار و موضوعات سیاسی نیز بر افت و خیز بازار را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل سابق شرکت بورس و اوراق بهادار تهران گفت:

بازار سرمایه از مهمترین نهادهای مالی

ارسال نظر