بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
نامه شفاف سازی در خانه های خالی؛

5 طبقه شفاف سازی در «وساخت» بنا شد

«وساخت» از آخرین جزئیات فروش سهام و دارایی سخن گفت.
کد خبر : ۱۹۳۴۴۱

5 طبقه شفاف سازی در «وساخت» بنا شد

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران طی یک شفاف سازی عنوان کرد:

1-همان طور که در بند نامه ارائه شده به استحضار رسید برای پیگیری حقوق سهامداران این شرکت در قبال وثایق فروش رفته توسط بانک توسعه صادرات ایران، اظهارنامه های لازم از سوی وکیل این شرکت برای شرکت مدیون اصلی و سایر ضامنین ارسال شد که به دلیل سپری نشدن مهلت قانونی، هنوز پاسخی دریافت نشده است. به محض دریافت پاسخ ضمن آغاز اقدامات حقوقی، مراتب به اطلاع سهامداران رسانده خواهد شد.

2-برخلاف پیش‌بینی‌ها و علیرغم اعلام و اگاهی عرضه عمده سهام متعلق به این شرکت در شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و نوسازی و ساختمان تهران، از سوی بانک توسعه صادرات ایران، فروش سهام‌های یادشده در تاریخ 1398/04/15 صورت نگرفته و لذا فاقد آثار مالی و قابل اطلاع به عموم سهامداران است.

5 طبقه شفاف سازی در «وساخت» بنا شد5 طبقه شفاف سازی در «وساخت» بنا شد

3-ظرف روز جاری نامه بازپرس شعبه 2 دادسرای ناحیه 3 خطاب به ریاست شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دال بر بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌‌های گروه «گروه ساختمان ایران» صادر شده است. برای اطلاع از جزئیات مفاد دستور بازپرس شرکت یادشده اعلام وضعیت خواهد کرد.

4-همزمان دستور بازپرست محترم خطاب به این شرکت برای نحوه بازپرداخت بدهی‌های قابل قبول شرکت در قبال بانک‌های طلبکار صادر شده که به پیوست ایفاد می‌شود.

5-در انتها به استحضار آن مقام می‌رساند که احتمال اقدام به فروش سهم مسدودی متعلق به این شرکت توسط بانک توسعه صادرات به میزان طلب ادعایی وجود دارد که چگونگی و تاریخ اقدام توسط بانک یادشده برای این شرکت نامعلوم بوده است و لذا به محض هرگونه اقدام در این زمینه نیز نتایج حاصله برای اطلاع عموم انتشار خواهد یافت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خروج بلوک های دو انبوه ساز از این بانک؛

«کرمان» در کنار «وساخت» به مزایده گذاشته می شود

شفاف سازی از این شرکت ساختمانی از راه رسید؛

سود ۱۱۱۴ ریالی «وساخت» از فروش «کرمان»

ارسال نظر