بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استان گیلان معرفی شد

سیمان خزر، قله نشین صنایع گیلان

شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به عنوان واحد نمونه صنعتی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.
کد خبر : ۱۹۳۸۰۰
به گزارش بورس نیوز، شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به عنوان واحد نمونه صنعتی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

 مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، با حضور عباس تابش (معاون وزیر صنعت و رئیس حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان)، آرش فرجام صفت (مدیر کل هماهنگی اقتصادی  استانداری گیلان)، فرحمند پورعلی (رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت  استان گیلان)، فرهاد دلق پوش (رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و جمعی از فعالان اقتصادی و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در محل سالن همایش بانک کشاورزی گیلان برگزارشد.

سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان بر اساس سنوات گذشته در راستای تحقق اهداف تولید و ارج نهادن به تلاش فعالان صنعت و معدن  اقدام به  شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن می کند. 

بر اساس این گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امسال نیز به روال سال های گذشته فعالیت خود را ادامه داد و واحدهای نمونه استان را شناسایی و از آن ها تقدیر کرد. بر اساس بررسی های انجام شده در راستای تولید کالای ایرانی و گیلانی با کیفیت، شرکت سیمان خزر به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 98  برگزیده شده و لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی اعطاء شد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین منصوب شد؛

انتصاب مدیر روابط عمومی شستا

ارسال نظر