بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
شرکت پتروشیمی پردیس در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۲۰ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریالی و معادل ۳.۴۳۹ ریال به ازای هر سهم شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، افزایش جالب توجه ۳۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۳۸۳۸

عملکرد جالب توجه پتروشیمی پردیس در دوره 9 ماهه/ کسب سود 3.439 ریالی در دوره 9 ماهه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز،  شرکت پتروشیمی پردیس در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۲۰ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریالی و معادل ۳.۴۳۹ ریال به ازای هر سهم شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، افزایش جالب توجه ۳۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

عملکرد جالب توجه پتروشیمی پردیس در دوره 9 ماهه/ کسب سود 3.439 ریالی در دوره 9 ماهه

بر اساس مقایسه عملکرد شرکت در سه فصل گذشته و بر اساس جدول مشاهده می‌کنیم که تقریبا نیمی از سود خالص شرکت در سه ماهه سوم محقق شده که با توجه به تسعیر درامد‌ها و مطالبات ارزی شرکت به نرخ فعلی سامانه نیما، بخشی از سودآوری سه ماهه سوم به مبلغ ۲.۸۹۷ میلیارد ریال مربوط به سود تسعیر ارز بوده است.


 عملکرد جالب توجه پتروشیمی پردیس در دوره 9 ماهه/ کسب سود 3.439 ریالی در دوره 9 ماهه

جمع مقادیر فروش اوره به عنوان محصول اصلی شرکت در دوره ۹ ماهه معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن بوده و شرکت برآورد کرده که در سه ماهه پایانی سال نیز در حدود ۷۲۳ هزار تن فروش اوره را محقق کند تا جمع مقادیر فروش اوره تا پایان سال مالی شرکت که ۳۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود به بیش از ۲ میلیون و ۶۷۳ هزار تن برسد.

لازم به ذکر است، ظرفیت اسمی تولید اوره شرکت در حال حاضر ۳ میلیون تن است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قائم‌ مقام انجمن‌ صنفی‌ پتروشیمی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

یک گام تا افزایش نرخ اوره/ پایانی خوش بر داستان تلخ تبعیض اوره‌سازان

بورس‌نیوز برآورد سودخالص 4‌شرکت‌پتروشیمی را بررسی‌کرد؛

اثرات آزادسازی نرخ اوره داخلی بر سودآوری این شرکت‌ها

ارسال نظر