بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد؛

معرفی اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد کشور را منصوب کرد. 
کد خبر : ۱۹۳۸۷۷
مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد کشور را منصوب کرد. 

به گزارش بورس نیوز، بر این اساس وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره ۵۰۰۳۶/ت ۵۶۷۹۸ ک مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ تصویب کردند:
۱- آقای مصطفی خانزادی به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش به مدت سه سال جایگزین آقای داود کرمی می شود.
۲- آقای ناصر آخوندی به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش به مدت سه سال جایگزین آقای احمد نفیسی می شود .
۳- آقای محمداکبر چاکرزهی به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار به مدت سه سال جایگزین آقای محمد یونس حقانی می شود .این تصویب نامه در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ به تایید ریاست جمهوری رسیده است.

در احکام مرتضی بانک آمده است:
با عنایت به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، موضوع تصویب نامه شماره ۵۰۰۳۶/ت ۵۶۷۹۸ ک مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان «اعضای هیأت مدیره سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کیش و چابهار» منصوب می شوید.با عنایت به نقش استراتژیک مناطق آزاد در شرایط کنونی از جنابعالی انتظار می رود در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر