بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
حاشیه سود عملیاتی شرکت در سال گذشته به طور متوسط در حدود ۴۰ درصد بوده و به این ترتیب شاهد کاهش نسبت حاشیه سود عملیاتی شرکت در این دوره هستیم.
کد خبر : ۱۹۳۸۸۶
عملکرد ضعیف «دکیمی» در سه ماهه نخست

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کیمیدارو در سه ماهه نخست سال مالی موفق به کسب سود خالص ۷۸میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریالی و معادل ۱۳۶ ریال به ازای هر سهم شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷۸ درصد رشد را نشان می‌دهد، اما در مقایسه با فصل قبل از آن شاهد کاهش چشمگیر ۵۰ درصدی سود عملیاتی کسب شده این شرکت هستیم.

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در این دوره به مبلغ ۳۲۰ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال محقق شده و سود عملیاتی محقق شده در این دوره معادل ۱۰۷ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال بوده که معادل ۳۳ درصد فروش بوده است. 

عملکرد ضعیف «دکیمی» در سه ماهه نخست

این در حالی است که حاشیه سود عملیاتی شرکت در سال گذشته به طور متوسط در حدود ۴۰ درصد بوده و به این ترتیب شاهد کاهش نسبت حاشیه سود عملیاتی شرکت در این دوره هستیم.

گروه قرص و دراژه به عنوان گروه اصلی محصولات شرکت در این دوره به میزان ۲۶۱ میلیون عدد و با متوسط نرخ هر قرص ۹۴۲ ریال به فروش رسیده است. 

شرکت پیش بینی کرده که در سال جاری موفق به فروش ۹۵۶ میلیون قرص و دراژه شود که به این ترتیب شاهد تحقق ۲۷.۳ درصدی مقادیر فروش گروه اصلی محصولات در سه ماهه نخست هستیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر