بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
در دوره سه ماهه ابتدای سال صورت گرفت؛

انتشار صورت های مالی میان دوره ای «فخوز»

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۳۹۰۵

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت فولاد خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۱۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.

شرکت فولاد خوزستان، افزایش ۷۴ درصدی فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۵ هزار و ۴۵۲ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«فخوز» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵ هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۸۲ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت فولاد خوزستان در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرده است: در این دوره نرخ‌های فروش داخلی در بورس کالا ، تابع قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرایط عرضه و تقاضا است، همچنین نرخ‌های فروش صادراتی متاثر از نرخ‌های جهانی شمش است.

«فخوز» در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه قید شده، عبارت است از: در این دوره علاوه بر افزایش ھزینه الکترود مصرفی که مبلغ آن در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته افزایش خواھد داشت، پیش‌بینی می‌شود سایر اقلام بهای تمام شده نیز به تناسب افزایش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته، ناشی از سطح عمومی قیمت‌ها افزایش یابند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرخی به رخساره این فولادساز نشست؛

گرمای ۴۷درصدی سود خالص در کوره‌های "فخوز"

امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه خواهد شد؛

عرضه بیش از 30 هزار تن مواد شیمیایی در بورس کالا

امروز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا انجام می شود؛

عرضه ۱۵کیلوگرم زعفران رشته ای در بورس کالا

ارسال نظر