بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

«سرچشمه» آماده پرداخت سود می شود

«سرچشمه» آماده پرداخت سود می شود
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه برنامه زمانبندی سود تقسیمی به سهامدارانش را مشخص کرد.
کد خبر : ۱۹۳۹۴۰

«سرچشمه» آماده پرداخت سود می شود

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه برنامه زمانبندی سود تقسیمی به سهامدارانش را مشخص کرد.

بر این اساس، سهامداران حقیقی از تاریخ 1398/09/02 لغایت 1398/11/30 می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سود سهامداران حقوقی نیز ظرف مهلت قانونی قابل پرداخت است.

«سرچشمه» آماده پرداخت سود می شود
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
عادل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
من رفتم بانک 7 آذر ولی گفتند چیزی برای من واریز نشده!!!
محسن
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
امروز ۱۱ آذره هنوز واریز نکرد
علی
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
منم نوزدهم رفتم کفتن یک کد چند رقمی لازمه ولی نگفتن از کجا بگیرم لطفا راهنمایی کنید
تشکر
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
سلام من تاریخ ۱۳/۹/۹۸ رفتم بانک واریز نشده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
سلام
برای دریافت سود سهام چکار باید کرد؟
باید از جایی کد بگیریم؟
محمد طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام من اطلاعاتم از بازار بورس و سهام خیلی ناچیزه درخواست راهنمایی دارم از دوستان چند سال قبل تعدادی سهم از مس سرچشمه خریدم نمیدونم برا گرفتن سود یا فروش سهامم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید متضرر نشم
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
سلام دوبار در دیماه رفتم بانک سپه مرکزی مهاباد میگن خبری نیست فقط شرکتها سهامداران را دچار سردرگمی میکنن واین بنفعشان نخواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
سود سهام سرمایه گذاری راهمه اش را مدیر عامل وهییت مدیره میریزن بحساب خودشان به اعضا.ُ چیزی نمیدن گفتن دوم برج نه الان بزج یازده است هنوز نریختن کلاه میزارن
عبدالمحمد سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سلام من دوروزه میرم بانک سپه هنوز سود سهام برایم ثبت نشده
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آیا امروز سود سهام سرمایه گذاری مس سرچشمه را بانک سپه میداد یانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
سلام . من از اذر ماه تا اوایل اسفند چند بار به بانک سپه مراجعه کردم. خبری نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
من در مجمع عادی سالیانه سرچشمه شرکت کردم وبه هرسهم50تومن تعلق گرفت که سود من500 هزار شد الان بعد یک سال سود این مجمع رو شرکت سرچشمه پرداخت نکرده.نه اطلاعتی ونه شگاره حسابی گرفتن.نمیدونم سگ خور شد!!!!
هاجر رضایی
Germany
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
من در تاریخی که اعلام کردن چند دفعه رفتم بانک سپه اما سودی برای من واریز نشده بود حالا چطوری باید سودم روباید بگیرم?
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
من چند بار رفتم بانک سپه و گفتن سودی نیومده ، زنگ زدم شرکت گفتن به شما به جای سود 50% پرتفویتون در اردیبهشت سهام تعلق میگیره ! اردیبهشت هم که رسید آخرش ، امروز زنگ زدم پرسیدم چی شد ؟ گفتن 2 ماه دیگه !! نمیدونم میخوان بخورن دارن بازی میدن یا همینه معمولش !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بر پدر هر چی دزده لعنت
مملکت فقط دزدن
یه مسلمون پیدا نمیشه
خدا بیامرزه معاویه لعنت الله رو میمون پسرش خاصیتش از اینا بیشتره
حالا ما یه مرغ بدزدیم دست راست پای چپ تخم راست چشم چپ کلیه راست ائورت راست و ... رو قصاص میکنن
مسولین کشور کدوم گوری هستند نمیبینند ما نمیتونیم سود سهام هامونو بگیریم
ای کسانی که رگ بدنتون واسه تار موی ملت منفجر میشه من یه ساله نتونستم سود سهامامو بگیرم سرچشمه خگستر وجامی و و... بیایید از حقم دفاع کنید کدوم گوری هستید
فقط زمانی که من واسه حقم دفاع کنم میتونی بیای خونمو بریزی پهن مغز
فش نیوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
منم میخوام