بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس مطرح کرد:

منطقه ویژه پارس؛ پایتخت انرژی کشور

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس گفت: منطقه ویژه پارس به دلیل وجود صنایع عظیم پالایشگاهی و پتروشیمی موجود در آن به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود.
کد خبر : ۱۹۳۹۵۶

منطقه ویژه پارس به عنوان پایتخت انرژی کشور

به گزارش بورس نیوز، سیدپیروز موسوی، درباره راه‌اندازی بزرگترین مرکز آموزش اچ‌اس‌پی اظهار کرد: منطقه ویژه پارس به دلیل وجود صنایع عظیم پالایشگاهی و پتروشیمی موجود در آن به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: پارس جنوبی به تنهایی ۷۰ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و خوشبختانه هم‌اکنون در تولید گاز و همچنین ارزش افزوده حاصل از صنایع پتروشیمی در نقطه مطلوبی قرار داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: رعایت و حفـظ الزام‌های اچ‌اس‌یی یکی از اصول توسعه پایدار کشورهاست. هدف نهایی راه‌اندازی مرکز آموزش اچ‌اس‌یی، استمرار تولید و حفظ سلامت و زندگی کارکنان شاغل در صنایع نفت و گاز منطقه است که این موضوع سبب کاهش هزینه‌های تولید و بهره‌وری بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: راهبرد ما امنیت، استمرار و پایداری در تولید و تامین گاز کشور بوده و ضرورت دارد پس از راه‌اندازی این مرکز بر اساس یک برنامه منظم سالانه به همه کارکنان شرکت‌ها آموزش‌های لازم در زمینه اچ‌اس‌یی ارائه شود.

موسوی گفت: ارتقای دانش و توانمندی کارکنان در نحوه مواجهه با حوادث و استفاده از تجهیزات ایمنی، نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تولید خواهد داشت؛ در غیر این صورت خسارت‌ها و صدمه‌های جبران‌ناپذیری بر کشور تحمیل می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر