بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سرمستی سهامداران از عدم حضور مرد بنفش پوش و بازداشت مدیر متخلف و هم پیاله هایش...
کد خبر : ۱۹۳۹۶۹
سرمستی سهامداران از عدم حضور مرد بنفش پوش/ بازداشت مدیر متخلف و هم پیاله هایش

به گزارش بورس‌نیوز، از جاده مخصوص خبر می رسد مدیرعامل سابق، همراه چندتن از هم پیاله ها بازداشت شده اند. ظاهرا پرونده انقدر سنگین بوده که برای حمل آن، از بخش دیزلی این کارخانه کمک گرفته‌اند!

مهر تایید بر خبر بورس نیوز
خبر روز گذشته بورس‌نیوز تایید شد و انجمن زغال‌سنگ خبر داد که قصد عرضه زغال‌سنگ در رینگ بورس انرژی و عرضه سهام دانه درشت‌های صنعت را در بورس یا فرابورس دارد. برای درک پشتکار این انجمن کافی است بدانید در یکسال حیات انجمن زغال‌سنگ ایران، نرخ این محصول تقریبا دو برابر شد!

اخراج شرکت زنگ زده از بورس
یکی از شرکت‌های بورسی که ید طولایی در زیاندهی داشت و قصد داشت از محل تجدید ارزیابی چند لوله پوسیده هم از ماده ۱۴۱ خارج شود و هم قیمت سهم را بالا ببرد، از بازار اخراج شد! حالا هی تشریف ببرید سهم شرکت های زیان ده را به هوای تجدید ارزیابی چندتا لگن پلاستیکی و ماشین آلات زنگ زده بخرید.

سرمستی سهامداران از غیبت مرد بنفش پوش
یکی از بانک ها دیروز مجمعی داشت که به حد نصاب نرسید و مثلا لغو شد؛ بعد ناگهان خبر دادند همین چند نفر که هستند برای ما کافی است و خودشان مجمع تشکیل دادند و هر ۵ کرسی هیات مدیره را هم به یکی از حقوقی ها که سهامدار ۶۳ درصدی سهم بود، پیشکش کردند! اهالی میرداماد هم که طاقت این همه نافرمانی نداشتند خروشیدند و فریاد زدند، رای گیری اعضا فاقد وجاهت قانونی است. البته ظاهرا حاضران جلسه به خاطر این شاد بوده اند که دیگر مجبور به تحمل سایه مرد بنفش پوش در ترکیب هیات مدیره این بانک نیستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
از سوی شرکت ملی نفت ایران انجام شد؛

اطلاعیه عرضه نفت خام سنگین در بورس انرژی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
نریمان
United States of America
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
همون شرکتی که اخراج شده میره بازار پایه و زیانش بیشتر ولی قیمت سهامش چند برابر میشه