بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به غرامت ۵۴۰ میلیون تومنی نقص عضو به جبران حمایت از مدیر و مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ های پتروشیمی، پیشکش دایی به خواهرزاده و...
کد خبر : ۱۹۴۰۷۷
به گزارش بورس نیوز، چندی قبل خبر برکناری یکی از مدیران عامل صنعت بیمه در جلسه ای که بدون حضور وی برگزار شده بود، مطرح شد. اما حضور مدیر مذکور در جلسات بعدی شرکت، نشان داد یا حرف های مطرح شده شایعه بوده و یا میخ جناب مدیر، سفت تر از آن است که به راحتی بتوانند برکنارش کنند.
اما حرف و حدیث های این شرکت تمامی ندارد و گویا یکی از مدیران داخلی شرکت که ارتباط خوبی هم با جناب مدیر دارند، به دلیل حمایت همه جانب از جناب مدیر، اخیرا بابت نقص عضو، غرامت ۵۴۰ میلیون تومانی دریافت کرده اند!


مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ های پتروشیمی، پیشکش دایی به خواهرزاده
یکی از آقازاده ها که به مرحمت دایی بزرگوار، تا کنون در ترکیب مدیریت چند شرکت بزرگ چپانده شده و به دلیل عدم کفایت، دیپورت شده؛ چندی قبل به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت های زیرمجموعه «جم» منصوب شد. حالا خبر رسیده که ژن خوب محترم از دایی محترم تر خود قول مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ های پتروشیمی کشور را گرفته و از ترس آنکه مبادا این لقمه چرب و نرم از دست برود، این روزها حسابی خود را به یکی دیگر از آقایان هم نزدیک کرده تا اصطلاحا پارتی خود را کلفت تر کند.

باج از نوع ترکیبی
یکی از دوستان اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده مدیران جاده مخصوص به بالادستی ها باج می دهند تا صندلی خود را حفظ کنند. این باج هم شامل هدایای نقدی و هم شامل امضای استخدام لیست افراد معرفی شده از سوی بالا دستی ها است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر