بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
در پالایشگاه گاز هاشمی نژاد انجام شد؛

خودکفایی در تامین تجهیزات تاسیسات پالایشگاه هاشمی نژاد

رئیس کمیته خودکفایی ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: در سال جاری با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق شدیم به خودکفایی ۹۷ درصدی در تامین تجهیزات و قطعات ابزار دقیق مورد نیاز در تاسیسات پالایشگاه بشویم.
کد خبر : ۱۹۴۱۱۹

به گزارش بورس نیوز، حسام‌الدین علایی اظهار کرد: نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، فرصت مغتنمی برای کمیته خودکفایی ابزار دقیق پالایشگاه خانگیران برای حمایت مضاعف از شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم آورده است.

وی افزود: در سال جاری با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق شدیم به خودکفایی ۹۷ درصدی در تامین تجهیزات و قطعات ابزار دقیق مورد نیاز در تاسیسات پالایشگاه بشویم. بعضی از این تجهیزات مانند سامانه کنترل گسترده، اعلام حریق و نظارت تصویری که افزون بر فناوری بالا، اهمیت فراوانی در سطح کشور به‌ویژه در صنعت نفت و گاز دارد، برای نخستین بار به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد نصب و عملیاتی شده‌اند.

رئیس کمیته خودکفایی ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تاکید کرد: اهداف پیش رو در حوزه اقتصاد مقاومتی و ساخت داخل افزون بر صنعت نفت و گاز، منافع بزرگی را شامل همه صنایع کشور خواهد کرد.

علایی گفت: این اقدام نتیجه حمایت پالایشگاه از توانمندی‌های داخل و اتکا به دانش متخصصان داخلی در حوزه نفت و گاز بوده و برگ افتخار دیگری در عملکرد صنعتگران این مرز و بوم است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر