بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
این شرکت در تیر ماه می‌توان به فروش در حدود ۴ تنی کابل جوش اشاره داشت به طوری که در حالی در عملکرد ۱۰ ماه گذشته خود تنها موفق به فروش ۱۲ تن از این محصول شده بود.
کد خبر : ۱۹۴۱۶۴
ناهمخوانی رشد قیمت سهام شرکت جوشکاب یزد با عملکرد این شرکت
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در روز‌های گذشته شاهد رشد قیمت سهم «بکاب» تا قیمت‌هایی در حدود ۲۳۰۰۰ ریال نیز بودیم، شناسایی درآمدی ۱۶۱ میلیارد ریالی در ۱۰ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸، نشان از وجود حباب قیمتی در سهام این شرکت دارد.
اگرچه درآمد‌های این شرکت در تیر ماه در مقایسه با عملکرد خرداد ماه شرکت نشان از رشدی ۷۳۰۰ میلیون ریالی دارد، با این وجود به نظر نمی‌رسد چنین عملکردی منجر به تغییرات ویژه‌ای در سودآوری این شرکت نسبت به عملکرد ۹ ماهه شرکت شود.
ناهمخوانی رشد قیمت سهام شرکت جوشکاب یزد با عملکرد این شرکت

از نکات قابل توجه عملکرد منتشر شده این شرکت در تیر ماه می‌توان به فروش در حدود ۴ تنی کابل جوش اشاره داشت به طوری که در حالی در عملکرد ۱۰ ماه گذشته خود تنها موفق به فروش ۱۲ تن از این محصول شده بود. 

لازم به ذکر است، این شرکت بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده در نه ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۸، ۹۷۹۵ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده که در مقایسه با ۱۰، ۷۹۷ میلیون ریال سودخالص محقق شده در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ افتی نامحسوس را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر