بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایران:

عملیات ساخت پتروشیمی دهدشت شدت می گیرد

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت: اجرای طرح پلی‌اتیلن پتروشیمی دهدشت از اولویت‌های اصلی ما بوده و مطابق پیگیری‌های انجام‌شده، زمینه استفاده از منابع مالی صندوق توسعه ملی برای این طرح فراهم شد.
کد خبر : ۱۹۴۱۷۴

به گزارش بورس نیوز، رسول اشراف‌زاده ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بانک عامل طرح پتروشیمی دهدشت مشخص شده و در هفته‌های آینده با انتخاب پیمانکار EPC عملیات ساخت رسمی طرح شتاب خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ادامه داد: از مزایای اجرای این طرح، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، افزایش درآمد منطقه در اثر رشد صنایع و به‌کارگیری سرمایه‌های خصوصی در زمینه‌های مهم تولیدی، حفظ قدرت و افزایش توان صادراتی کشور، ارتقای جایگاه راهبردی ایران از طریق نقش محوری در امر سیاست‌گذاری و تعیین قیمت محصولات پایه پتروشیمی در صحنه بین‌المللی با افزایش سهم تولیدات در کشور عنوان کرد.

اشراف‌زاده گفت: با اجرایی شدن طرح پتروشیمی دهدشت و تولید پلی‌اتیلن سنگین و گریدهای مختلف آن که به عنوان ماده خام پایه در بسیاری از صنایع تکمیلی استفاده می‌شود، گام بزرگی در راستای صنعتی شدن استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر