بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
سود ۱۳۴ریالی به حساب این شرکت بیمه‌ای نشست؛

رشد ۵۸درصدی سودآوری شرکت / افزایش ۷۲درصدی حق بیمه صادره شرکت

شرکت بیمه دی در دوره سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۳۳۵ میلیارد ریالی و معادل ۱۳۴ ریال به ازای هر سهم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی سودآوری را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۴۳۱۰
سود ۱۳۴ ریالی هر سهم بیمه دی در سه ماهه نخست سال/ رشد ۵۸ درصدی سودآوری شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بیمه دی در دوره سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۳۳۵ میلیارد ریالی و معادل ۱۳۴ریال به ازای هر سهم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸درصدی سودآوری را نشان می‌دهد.

سود ۱۳۴ ریالی هر سهم بیمه دی در سه ماهه نخست سال/ رشد ۵۸ درصدی سودآوری شرکت

افزایش ۷۲درصدی حق بیمه صادره شرکت نسبت به سه ماهه نخست سال۹۷ منجر به افزایش ۴۳درصدی سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای شرکت (قبل از لحاظ شدن سود سرمایه‌گذاری‌های شرکت) شده است. 

شرکت در این دوره مبلغ ۳۲۱ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال سود ناخالص از محل فعالیت‌های بیمه‌ای کسب کرده است؛ همچنین سود سرمایه‌گذاری ذخایر فنی با ۲۵ درصد افزایش به بیش از ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است. 

سود سرمایه‌گذاری‌های شرکت از سایر منابع نیز در این دوره به مبلغ ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محقق شده تا به این ترتیب و در نهایت سود خالص شرکت در این دوره با بیش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به بیش از ۳۳۵ میلیارد ریال برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر