بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به بذل و بخشش بیش از ۱۰۰ میلیاردی بانک بورسی و استقبال سهامداران از آزادی نماد همیشه در بند بازار سرمایه و...
کد خبر : ۱۹۴۳۳۸
پاشیدن نقل عروسی بر سر مدیران وابسته به بانک بورسی/ استقبال سهامداران از آزادی زندانی همیشه در بند بازار سرمایه

به گزارش بورس نیوز، چراغ اول امروز پنج و نیم را یک بانک بورسی روشن کرد. بانکی که مرحمت کرده و ۲۲ درصد منابع قرض الحسنه خود را به عروس و دامادها و مابقی را به کارکنان و مدیران خود وام داده است! البته بانک مذکور ۱۰ هزار میلیارد تومان ناقابل هم به دو شرکت زیرمجموعه خود وام داده تا شاید طرح توسعه خود را به اتمام برسانند؛ اما نه در صورت های مالی بانک مذکور سودی بابت این ۱۰ هزار میلیارد تومان شناسایی شده و نه در صورت های مالی این دو شرکت، هزینه مالی ثبت شده است. حالا باز بگویید بنگاهداری بانک ها، خوب نیست!

حذف ارز از دفترچه‌ها
از ساختمان وزارت بهداشت در شهرک غرب خبر رسیده که اهالی پاستور در حال بررسی حذف ارز دولتی دارو هستند. البته اهالی خیابان سیمای ایران گفته‌اند هدفشان ، صادرات دارو به کل دنیاست! سلام ما را به این بزرگواران برسانید و بفرمائید شما اگر لطف کنید داروهای کودکان بیمار این مرز و بوم را به دست پدران بدبختی که شاهد آب شدن جگرگوشه هایشان هستند برسانید، کافی است؛ صادرات به کل دنیا پیشکش. 

شرکای خارجی جاده مخصوص
اهالی جاده مخصوص باز هم شاهد بی مهری شرکای خارجی بودند. کیاموتورز هم بار و بندیل سفر بست و به خودروسازان ما پشت کرد. قدیمی‌ها می گفتند زمستان می‌رود و روسیاهی برای زغال میماند؛ امیدواریم این بدعهدی ها در آینده از خاطرمان محو نشود.

قندی‌ها در پی شیرینی بیشتر
قندی ها طبق سنت هر ساله منتظر تعیین نرخ های جدید هستند؛ سهم های این گروه هم به پیشواز این اتفاق رفته و امروز یکپارچه سبز پوشیدند.

همیشه در بند حافظ
نماد همیشه دربند بازار سرمایه امروز از بند آزاد شد و سهامداران هم شیرینی به دست طوری از این نماد استقبال کردند که نشان دادند ریسک استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی را به جان می پذیرند و این، شاید نوید روزهای روشنی برای بازار سرمایه ما باشد.

موریانه‌زاده‌ها در حساب های ارزی
یکی از اهالی بهارستان خبر داده موجودی حساب آقازاده ها از کل ذخایر ارزی کشور بیشتر است و وقت آن رسیده حساب بعضی از این موریانه زاده ها مسدود شود. البته تجربه نشان داده در این گونه موارد سرعت عمل موریانه ها و موریانه زاده ها آنقدر بالا است که تا آقایان به خودشان بجنبند، حساب ها خالی شده است. ضمن اینکه بعضی اهالی بهارستان هم ، کم از این موریانه زاده ها ندارند و مشاهده شده در زمین های مرغوب پایتخت، بنام اهل بیت، برج می سازند!
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل گروه ‏dnaunion‏ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:‏

گام رو به جلو ‎برای جذب کسب و کارهای نوین / ۴ استارت‌آپ جدید معرفی خواهند شد

مدیرعامل گروه ‏dnaunion‏ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:‏

گام رو به جلو ‎برای جذب کسب و کارهای نوین / ۴ استارت‌آپ جدید معرفی خواهند شد

ارسال نظر