بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای اتمام گازرسانی روستاها

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: گازرسانی به ۵۷ روستای باقی‌مانده در بخش چهاردانگه ساری نیز تا پیش از زمستان سال جاری انجام می‌شود. برای اتمام گازرسانی این روستاها به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با پیگیری جدی، شرکت ملی گاز ایران این اعتبار را تامین کرده است.
کد خبر : ۱۹۴۴۳۳

به گزارش بورس نیوز، جعفر احمدپور در بازدید از پروژه گازرسانی به منطقه دودانگه اظهار کرد: هم‌زمان با اجرای عملیات لوله‌کشی خط ۴۲ اینچ دامغان - ساری، لوله‌گذاری گاز و ایجاد علمک با حضور بیش از ۲۵ پیمانکار در شهرهای کیاسر، فریم و ۱۶۰ روستای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری و ۱۵۱ روستای بخش هزار جریب نکا و یانسر بهشهر نیز آغاز شد.

وی افزود: گازرسانی به مناطق کوهستانی و دورافتاده مازندران از مهرماه سال ۹۶ همزمان با بهره‌برداری از طرح بزرگ خط ۴۲ اینچ دامغان - کیاسر - ساری - نکا در دستور کار دولت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: هم‌زمان با هفته دولت در سال حاری، مشعل گاز شهر فریم و ۵۷ روستای بخش دودانگه و ۴۰ روستای بخش چهاردانگه روشن می‌شود. با توجه به افزایش هزینه لوله‌کشی و بالا رفتن قیمت تجهیزات، تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

احمدپور گفت: گازرسانی به ۵۷ روستای باقی‌مانده در بخش چهاردانگه ساری نیز تا پیش از زمستان سال جاری انجام می‌شود. اگرچه پیمانکاران در حال کار هستند، به دلیل افزایش قیمت لوله و نوسان‌های اقتصادی برای اتمام گازرسانی این روستاها به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با پیگیری جدی، شرکت ملی گاز ایران این اعتبار را تامین کرده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

برنامه‌ای برای افزایش قیمت گاز نداریم

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

اجرای 22 پروژه زیربنایی در صنعت گاز

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت تشریح کرد:

کلیات سند همکاری نفتی ایران و عراق

ارسال نظر