بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمنان ایران جلوگیری از توسعه اقتصادی کشور بوده و آن‌ها می‌خواهند با فشار‌های اقتصادی، درون ایران را با مشکل روبه‌رو کنند، فشار را به مردم زیاد کرده‌اند تا به نارضایتی اقتصادی منجر شود.
کد خبر : ۱۹۴۴۷۱

فشار را به مردم زیاد کرده‌اند تا به نارضایتی اقتصادی منجر شود

به گزارش بورس نیوز، علی لاریجانی، امروز ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران پارلمانی، اظهار کرد: امیدوارم خاطرات خوبی در کار با مجلس برای شما باقی بماند. درخواست‌های شما نیز برای ارتقای قانونی جایگاه خبرنگاران منطقی است، از این رو تلاش‌هایی در مجلس برای ارائه طرحی در حوزه حمایت از رسانه تدوین شده است.
 
وی افزود: هدف دشمنان ایران جلوگیری از توسعه اقتصادی کشور بوده و آن‌ها می‌خواهند با فشار‌های اقتصادی، درون ایران را با مشکل روبه‌رو کنند، فشار را به مردم زیاد کرده‌اند تا به نارضایتی اقتصادی منجر شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مرحله بعد اگر موفق نشدند که تاکنون هم موفق نشده‌اند، می‌خواهند سدی در برابر توسعه اقتصادی کشور ایجاد کنند تا ایران نتواند به‌عنوان کشوری پرجمعیت و موثر در منطقه قدرت اقتصادی داشته باشد. به نظر می‌رسد مسئله اصلی و کانون و هدف‌گیری آن‌ها بر این موضوع است.
 
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها توفیقی علیه ایران به‌دست نیاورده‌اند. آن‌ها می‌خواستند فروش نفت را به صفر برسانند که موفق نشدند، البته فروش کاهش پیدا کرد و فشار اقتصادی ایجاد کردند، اما به اهداف اصلی خود در این مسئله دست نیافتند.
 
لاریجانی گفت: دشمن دنبال مایوس کردن، تخریب و برهم زدن است. باید در شرایط فعلی توجه داشت که همبستگی را افزایش داد و از برخی اقدام‌ها پرهیز کرد. توانمندسازی اقتصادی کشور در شرایط فعلی با استفاده از امکانات موجود اعم از نیروی انسانی و سایر امکانات عزم ملی می‌خواهد که می‌توانیم این عزم را ایجاد کنیم.
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر