بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
قیمت هر تن از این محصول در هفته گذشته از ۱۱۲ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال در هفته منتهی به ۱۰مرداد به ۱۰۸ میلیون ۸۳۹ هزار ریال رسید که در سومین هفته متوالی کاهش را نسبت به قیمت‌های هفته پیش نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۴۵۴۹
۵ هفته متوالی افت قیمت PVC پتروشیمی آبادان در بورس کالا رقم خورد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۲۰۰ تن محصول پلی وینیل کلراید شرکت پتروشیمی آبادان بودیم. 

قیمت هر تن از این محصول در هفته گذشته از ۱۱۲ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال در هفته منتهی به ۱۰ مرداد به ۱۰۸ میلیون ۸۳۹ هزار ریال رسید که در سومین هفته متوالی کاهش را نسبت به قیمت‌های هفته پیش نشان می‌دهد. 

ارزش معاملات صورت گرفته نیز به بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال رسید. 

لازم به ذکر است، قیمت پایه عرضه این محصول ۹۲.۱۲ میلیون ریال بود که با تقاضای بیش از ۱۵۰تنی خریداران و با رشد در حدود ۱۷درصدی، قیمت معامله شده به ۱۰۸.۸۳۹ میلیون ریال رسید، اما همانطور که در سطور قبل عنوان شد این نرخ همچنان نسبت به نرخ‌های هفته پیش از آن کاهشی اندک را نشان می‌دهد.

در جدول معاملات هفته گذشته این شرکت و همچنین نمودار سه ماهه قیمت محصول پلی وینیل کلراید (پی وی سی) شرکت ارائه شده است.

۵ هفته متوالی افت قیمت PVC پتروشیمی آبادان در بورس کالا رقم خورد

همانگونه که در نمودار نیز مشاهده می‌شود کاهش نرخ‌های دلار در هفته گذشته، منجر به ۵هفته کاهش متوالی نرخ PVC پتروشیمی آبادان در بورس کالا شده است.

لازم به ذکر است در این هفته از معاملات نیز، ۱۵۰۰ تن سودکاستیک این شرکت بدون متقاضی باقی ماند تا شرکت هیچ درآمدی را از فروش این محصول در بورس کالا شناسایی نکند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر