بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سیمان، صنعت جامانده / بازار در تجربه یک رکود ایستایی

به‌طورکلی روند مثبتی برای بازار پیش‌بینی می‌شود اما؛ در حالت ایده‌آل که تمامی شرایط سیاسی، اقتصادی و روابط بین‌الملل در وضعیت مطلوب قرار گیرد، بازارسرمایه برای یک دوره کوتاه‌مدت، یک رکود ایستایی را تجربه خواهد کرد.
کد خبر : ۱۹۴۷۴۴

بهزاد احمدی نسب، کارشناس بازارسرمایه در ارزیابی بازار روز جاری به بورس‌نیوز گفت: کلیت بازار مثبت بوده و درواقع می‌توان گفت بازار در حال حرکت به سمت سهم‌های کوچک‌تر است که شانس بیشتری در رشد دارند و سرمایه‌گذاران نیز سهم‌های کوچک‌تر که شاخص ساز نیستند را انتخاب می‌کنند.

وی در خصوص صنایع مناسب سرمایه‌گذاری در شرایط حال حاضر بازار عنوان کرد: سیمان، صنعت خوبی است که از بازار جامانده و با توجه به افزایش نرخ سیمان که در دستور کار قرارگرفته، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. همچنین ساختمانی‌ها و صنایع مربوط به کالاهای اساسی و شوینده‌ها را نیز می‌توان جزو انتخاب‌های مناسب سرمایه‌گذاری دانست.

احمدی نسب در پایان عنوان کرد: به‌طورکلی روند مثبتی برای بازار پیش‌بینی می‌شود اما؛ در حالت ایده آل که تمامی شرایط سیاسی، اقتصادی و روابط بین‌الملل در وضعیت مطلوب قرار گیرد، بازار سرمایه برای یک دوره کوتاه‌مدت، یک رکود ایستایی را تجربه خواهد کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به گروه‌های خودرویی اظهار داشت: نشانه‌هایی از جهش خودرویی‌ها وجود دارد اما نمی‌توان گفت که زمان مناسبی برای ورود به بازار این گروه است. در کل نمی‌توان با دیدی بنیادی و بلندمدت به خودرویی‌ها نگاه کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر