بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷ موفق شد به لطف رشد بیش از ۳۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی خود و البته شناسایی سود بی‌کیفیت فروش ساختمان، سودی ۷۷۲ ریالی را به ازای هر سهم محقق کند.
کد خبر : ۱۹۴۷۹۶
فروش چشمگیر داروهای عمومی و تحقق سود از «دبالک»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در سال مالی ۱۳۹۶، شاهد شناسایی زیانی ۵۵۹ ریالی به ازای هر سهم بودیم، این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷ موفق شد به لطف رشد بیش از ۳۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی خود و البته شناسایی سود بی‌کیفیت فروش ساختمان، سودی ۷۷۲ ریالی را به ازای هر سهم محقق کند.

این شرکت در گزارش سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ در حالی موفق به تحقق ۲۲.۷ میلیارد ریال سود خالص شد که همچنان زیان‌انباشته‌ای ۹۶ میلیارد ریالی را یدک می‌کشد. 

با این حال شناسایی سود خالص و تحقق ۵۷ میلیارد ریال سود ناخالص از نکات امیدوار کننده گزارش منتشر شده این شرکت است.
فروش چشمگیر داروهای عمومی و تحقق سود از «دبالک»

 از جمله نکات قابل توجه این گزارش می‌توان به ادامه سیاست‌های تولید و فروش این شرکت در مدت مورد گزارش بوده به طوری که همچون سه ماهه مدت مشابه سال قبل، بخش عمده‌ی فروش شرکت مربوط به فروش گروه دارویی عمومی است.

فروش چشمگیر داروهای عمومی و تحقق سود از «دبالک»

از دیگر نکات قابل تامل در عملکرد سه ماهه این شرکت می‌توان به افزایش چشمگیر مقادیر فروش محصولات گروه دارویی عمومی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد که این موضوع یکی موثرترین دلایل شناسایی سود خالص شرکت است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر