بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
نگاهی به خط ترمزهای این لاستیک‌ساز؛

بایاس گران‌تر از رادیال

از مهمترین و جالب‌ترین نکات گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت می‌توان به قیمت‌های لاستیک بایاس در مقایسه با لاستیک رادیال اشاره داشت.
کد خبر : ۱۹۵۰۶۴

مقادیر فروش «پکرمان» افت چشمگیر داشت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه در عملکرد مردادماه شرکت لاستیک بارز، رشد نرخ‌های فروش محصولات شرکت در مقایسه با تیرماه مشاهده شد اما؛ با این وجود کاهش مقادیر فروش شرکت منجر به افت درآمد‌های این ماه بود.

از مهم‌ترین و جالب‌ترین نکات گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت می‌توان به قیمت‌های لاستیک بایاس در مقایسه با لاستیک رادیال اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به کیفیت، حاشیه سود و نرخ‌های فروش، بسیاری از لاستیک‌سازان کشور اعم از ایران تایر و البته طرح توسعه لاستیک بارز در سال‌های اخیر در تلاش بر تغییر استراتژی‌های تولید از لاستیک بایاس به لاستیک رادیال بودند که در اتفاقی جالب و همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود در شرایط کنونی نرخ‌های انواع لاستیک بایاس از لاستیک رادیال بیشتر است.

مقادیر فروش «پکرمان» افت چشمگیر داشت


شرکت لاستیک بارز با ثبت فروشی ۱.۱۸۳ میلیارد ریالی در مرداد ماه، شرایط مناسبی را با توجه به فروش ۴۵۴۱ میلیارد ریالی ۴ ماه نخست ماه پشت سر نگذاشت.

لازم به ذکر است، برخی از مواد اولیه این شرکت از جمله دوده، لاستیک مصنوعی و لاستیک طبیعی وارداتی افزایش بسیار زیادی داشته‌اند، با این وجود به نظر می‌رسد، رشد میزان تولید و فروش این شرکت و افزایش نرخ محصولات این شرکت تا حدودی می‌تواند افزایش چشمگیر مواد اولیه مصرفی این شرکت را پوشش دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۴۱۸میلیارد ریالی در حساب لاستیک‌ساز سنندجی نشست؛

افزایش ۵۳درصدی سودآوری "پکرمان"

فروش ۱۰ ماهه شرکت به ۴.۵۸۷ میلیارد ریال رسید؛

نوسان اندک نرخ فروش محصولات "پتایر"

سرپرست گروه صنعتی بارز در گفتگو با بورس نیوز:

"بارز" و تکذیب ادعای وزیر

ارسال نظر