بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
نرخ فروش اوره داخلی شرکت با کاهش یک درصدی نسبت به تیر ماه مواجه بوده و به ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسیده است.
کد خبر : ۱۹۵۱۵۳

نرخ فروش اوره داخلی «شپدیس» ثابت ماند

 

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پردیس در یازدهمین ماه از سال مالی خود موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۶ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریالی شده تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت به ۵۲ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال برسد. نرخ فروش اوره داخلی شرکت با کاهش یک درصدی نسبت به تیر ماه مواجه بوده و به ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسیده است. همچنین نرخ فروش اوره صادراتی شرکت با حدود ۴ درصد کاهش قیمت نسبت به تیر ماه به ۲۴ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است.

نرخ فروش اوره داخلی «شپدیس» ثابت ماند

مبلغ درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت همان طور که در بندبالا ذکر  شد به بیش از ۵۲ هزار میلیارد ریال رسیده که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است.

این افزایش از محل افزایش مقادیر فروش شرکت به میزان ۱۹ درصد و رشد نرخ‌های فروش به میزان ۸۹ درصد بوده است. لازم به ذکر است، که مقادیر فروش تجمیعی اوره شرکت تا پایان مرداد ماه که معادل ۱۱ ماه از سال مالی بوده به بیش از ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تن رسیده و این میزان در مدت مشابه سال قبل معادل ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تن بوده است.

در نمودار زیر روند تغییرات نرخ محصولات اصلی شرکت طی ۶ ماه گذشته ارائه شده است.

نرخ فروش اوره داخلی «شپدیس» ثابت ماند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر