بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم عصر؛

چاهی که برای بورس، نان داشت

حکایت هندوانه های بزرگ پیمانکار در گل مانده
کد خبر : ۱۹۵۲۰۶

به گزارش بورس نیوز، به گفته اهالی ملاصدرا سفر وزیر امور خارجه کشور به فرانسه باعث ورود ۳ هزار میلیارد تومان پول به بازار سرمایه شد. به قولی اگر این چاه برای سیاسیون آب نداشت، برای بورس بازان نان داشت. البته امیدواریم حالا که کاسبی بورس سکه شده، کمی هم خرج هسته و دیتاسنتر و... کنند و کمتر خون به جگر سهامداران نگونبخت کنند. امروز سیستم بعضی کارگزاری ها هنگ کرد و جالب اینجا است که کسی هم جرات نکرد اعتراض کند، مبادا تبلیغ منفی محسوب شود و مشتریان بپرند!

 

شایعه ای از اراک

شایعه ای در مورد واگذاری یکی از شرکت های صنعتی استان مرکزی به یکی از شرکت های وابسته به سپاه مطرح شده است. با توجه به جهش خیره کننده قیمت سهم شرکتی که چندی قبل به این نهاد واگذار شد، صحت این شایعه احتمالا اتفاقات خوشی برای سهامداران این شرکت که مدت هاست به توقف های طولانی مدت نماد عادت کرده اند، رقم خواهد زد.

 

دعوتنامه برای ورود فرش به بورس

فرش هم رخت رزم به تن کرده و خود را مهیای ورود به رینگ بورس کالا می کند. فقط ای کاش قبل از صدور کدهای معاملاتی، برای متقاضیان معامله در بورس کالا چند جلسه توجیهی برگزار می شد تا از سر ناآگاهی چوب حراج بر سر کالاها نزنند تا دو قرانی نوسان بگیرند.

 

حکایت هندوانه های بزرگ پیمانکار در گل مانده

یکی از شرکت های پیمانکار اهل سعادت آباد آنقدر پروژه قبول کرده که حالا در گل مانده و نه توان به اتمام رساندن پروژه ها را دارد و نه دل پا پس کشیدن. بعضی از پروژه های در دست اجرا کمتر از ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. بزرگوار، آخه با هر دست چند هندوانه؟؟

 

بانک خیابان پروین به دب اکبر رسید

بانک خیابان پروین هم با وجود تراز منفی که همین روزها به دب اکبر می رسد، طوری صف خرید شده و نجومی بالا می رود که انگار معجزه ای رخ داده و اتفاقی در شرف وقوع است! یک تجدید ارزیابی می دهد و بعد با قیمت یک دانه آدامس خروس نشان، شاید هم کمتر، باز می شود و می ماند روی دست سهامداران! اتفاقی که نادر هم نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر