بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
نسبت به تیرماه اتفاق افتاد؛

افت ۷۷ درصدی درآمد این شمش‌ساز

شرکت کالسیمین در مرداد ماه عملکرد ضعیفی داشته و تنها موفق به کسب درآمد ۲۷۵ میلیارد ریالی شده که نسبت به ماه قبل از آن افت جالب توجه ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۵۲۳۳

افت ۷۷ درصدی درآمد «کالسیمین»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کالسیمین در مرداد ماه عملکرد ضعیفی داشته و تنها موفق به کسب درآمد ۲۷۵ میلیارد ریالی شده که نسبت به ماه قبل از آن افت جالب توجه ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، نرخ فروش شمش روی شرکت به عنوان محصول اصلی شرکت با ۲ درصد کاهش قیمت نسبت به تیر ماه به ۲۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال رسیده است.

افت ۷۷ درصدی درآمد «کالسیمین»

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیع شرکت از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان مرداد ماه به ۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش تجمیعی ۵ ماهه شمش روی به ۱۷ هزار و ۶۸۲ تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در نمودار زیر تغییرات قیمت محصول اصلی شرکت طی ۶ ماه گذشته ارائه شده است. همان گونه که در نمودار نیز قابل مشاهده است روند کلی نرخ‌های فروش شمش روی شرکت در ماه‌های اخیر نزولی و کاهشی بوده است.

افت ۷۷ درصدی درآمد «کالسیمین»

همچنین مبلغ فروش ماهیانه شرکت طی ۵ ماه گذشته به همراه ارقام مقایسه‌ای سال گذشته در نمودار زیر ارائه شده است.

همانگونه که در نمودار زیر قابل مشاهده بوده به جز خرداد ماه سال جاری، در سایر ماه‌های سال همچنان روند ضعیف فروش در عملکرد شرکت کالسیمین قابل مشاهده است.افت ۷۷ درصدی درآمد «کالسیمین»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر