بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج‌ونیم عصر نیم نگاهی دارد به شب‌نشینی‌هایی برای گرفتن حکم و بی‌خبری آقایان تا چراغ‌هایی که لبخند سفته‌بازان را در برداشت.
کد خبر : ۱۹۵۲۷۷

به گزارش بورس‌نیوز، بازارپایه برای خود شبیه به نیمه‌شب‌های ریسه‌کشی شده لاس‌وگاس شده که تنها در غروب آفتاب، خورشید آن طلوع می‌کند و در آن ساعات که نهادهای نظارتی در خواب هستند، اینها برای خود بزن‌وبکوب گرفته‌اند؛ اما گویا مسئولان گویا یک چراغ راهنمایی چند رنگی را از سر چهارراه می‌خواهند باز کنند و در ورودی این بازار نصب کنند، حال فایده آن چیست؟ خدا داند؟! حال اگر روزی طرح زوج‌وفرد را اجرا نکنند باید گفت علی‌برکت‌الله!
این چراغ بی‌خاصیت بی‌خبران را به‌گونه‌ای پیش‌برد که فشار عرضه‌ها در این بازار افزایش یابد تا صفی دیگر از نوع فروش شکل بگیرد.
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده بوده که سفته‌بازان به این مصوبه ناگهانی می‌خندند چراکه اطلاع‌رسانی ناگهانی باعث شده تا این افراد بیش‌از پیش لبخند ژکوند را به کنسرت‌های حسن‌ریوندی تغییر ماهیت دهند.
البته ناگفته نماند که یک روز می‌گویند چراغ راهنمایی تنها یک چراغش کار می‌کند، روز بعد می‌گویند باید چند ماه اجرا شود، روز بعد باید چکش‌بدست به‌جان چراغ برویم و ... ادامه دارد و اکنون گفتتند که قوانین از ۱۳ تا ۲۵ شهریور اعمال می‌کنیم همین که هست؟! دوستان تصمیم‌گیر، شفافیت اینگونه به بازار تزریق نمی‌شود.

بی‌خبری مدیران از گزارش
خبر رسیده که یک شرکت صنعتی و معدنی که آوازه‌ای خود را با کت‌وشلوار خود ست می‌کند، در باد رشد چنان خوابیده بود که اینبار خبر آمد که کنسانتره صادراتی شما چرا ۲۰ درصد افتاد و هنوز مدیران خبر نداشتند که گزارشی را راهی کدال کردند که هنوز خودشان خبر نداشتند و می‌گفتند حالا شما کاهش را نبین بریم سراغ مرغ‌وچلویی که به کارگران دادیم؛ کارگران هم نان و ماستی نشان می‌دهند و جناغ می‌شکستند.

خبری از سمیه‌نشینان
در شرایطی که مدیر ایران‌خودرو خود را بازداشت شده دید گویا برخی از انبارهای خودروسازان از ترس و هراس بازداشتی‌های دیگر نم‌نمک روبه‌ خالی شدن و تحویل خودروها رفته‌اند تا جایی که قیمت‌ها نیز روند نزولی را به خود گرفته است؛ اینجاست که می‌گویند تا نباشد چوب تر ... ؛ جالب‌تر آنجاست که وزیر با کمالات این وزارتخانه نیز گفته بود و نبود و دستگیری چندان تفاوتی ندارد، وزیرجان اگر بود و نبود فرقی ندارد اینهمه جنگ‌ودعوا برای تصاحب و لابی‌ها و شب‌نشینی‌ها دیگر برای چه بود؟!؟! شاید خبری هست و شما بی‌خبری.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
باعرض سلام و خسته نباشید
به نظر بنده، اغلب متون شما، با طنزی خسته کننده و دور از فضای حرفه ای بازار سرمایه، همراه شده اند، که باعث بی رغبتی خواننده می شود.
با توجه به اینکه سعی دارید، نسخه بلومبرگ ایرانی باشید، بهتر است حس حرفه ای بودن را به مخاطب القا کنید.
موفق باشید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
بااین قوانین جدیدپایه وبازارمنفی آنهایی که پول دارن درریزش بازارمیخرن وبی پولها اندک سرمایه خود درحراج وصف فروش ازدست میدهند آقایون فرابورسی کی جوابگوست پولدار شکم گنده وخردبول گشنه بمونه حساب وکتابو کی پس میده الله اعلم