بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
این شرکت در عملکرد مرداد ماه ۱.۵۸۱ تن انواع کنسرو غیرگوشتی و رب به فروش رسانده که نشان از افزایش ۲۸۴ تنی در مقایسه تیر ماه دارد و این موضوع از اصلی‌ترین دلایل رشد درآمد‌های این ماه نسبت به تیر ماه است.
کد خبر : ۱۹۵۳۱۹

روند فروش «عچین» ثابت شد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از شناسایی سود خالصی ۲۱۲ میلیارد ریالی در سال مالی منتهی به خرداد ماه سال ۱۳۹۸، حالا گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت در مرداد ماه خبر از تثبت روند فروش این شرکت دارد.


همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود، این شرکت در عملکرد مرداد ماه ۱.۵۸۱ تن انواع کنسرو غیرگوشتی و رب به فروش رسانده که نشان از افزایش ۲۸۴ تنی در مقایسه تیر ماه دارد و این موضوع از اصلی‌ترین دلایل رشد درآمد‌های این ماه نسبت به تیر ماه است.

روند فروش «عچین» ثابت شد


از نکات قابل توجه گزارش عملکرد این شرکت از خرداد ماه سال جاری، تجمیع سرفصل‌های فروش رب و کنسرو‌های غیرگوشتی در یک سرفصل بوده که این موضوع شرایط نرخ‌گذاری و تحلیل عملکرد این شرکت را دشوار می‌سازد.

حال می‌بایست دید که با توجه به عملکرد جالب توجه دو ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۹، شاهد تغییرات جدی در درآمد‌های ۲.۲۴۴ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ هستیم یا خیر؟

روند فروش «عچین» ثابت شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد بیش از ۲۰۰درصدی سود خالص روی قوطی‌ها ثبت شد؛

افزایش جالب توجه درآمد‌های عملیاتی «غچین»

رشد بیش از ۲۰۰درصدی سود خالص روی قوطی‌ها ثبت شد؛

افزایش جالب توجه درآمد‌های عملیاتی «غچین»

ارسال نظر