بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

رشد ۹۳ درصدی عرضه محصولات گرم

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده محصولات فولادی در بین شرکت های فولادساز منطقه خاورمیانه است.
کد خبر : ۱۹۵۳۶۱

به گزارش بورس نیوز، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه  گفت: همچنین این شرکت صنعتی بزرگ پارسال علاوه بر کسب این افتخار ، رتبه 47 جهان را به خود اختصاص داده است.

محمود اکبری افزود: این شرکت با اجرای طرح‌های توسعه و افزایش ظرفیت تولید، کمک شایانی به بهبود رتبۀ ایران در رتبه‌بندی جهانی برترین کشورهای تولیدکننده فولاد داشته است.

وی تحویل محصولات فولاد مبارکه را در پنج ماهه امسال دوهزارو 587 تن با افزایش بیش از 74 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیان کردو گفت: در همین بازۀ زمانی، عرضۀ محصولات گرم از 978 هزار تن به هزار و 892 تن با رشد 93 درصدی و عرضه به شرکت‌های لوله و پروفیل از 353 هزار تن به 877 هزار تن رسیده که نشان‌دهندۀ رشد 148 درصدی است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه افزود: این شرکت با وجود بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های بین‌المللی توانسته با عزم ملی فولادمردان نیاز خطوط خود را از خارج کشور تأمین کند، اما در تأمین مواد اولیه مورد نیاز داخلی ازجمله کنستانتره، سنگ‌آهن وگندله به‌شدت دچار مشکل شده است و بیم آن می‌رود تولید خطوط کاهش یافته یا متوقف شود درحالیکه تداوم تولید در بیش از پنج هزار خانه و کارگاه کوچک و بزرگ در بالادست و پایین‌دست فولاد مبارکه وابسته به تداوم تولید حداکثری در این شرکت است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بعنوان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور نیمی از فولاد  داخل را تامین می کند./ صداوسیما

اشتراک گذاری :
ارسال نظر