بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
در روز‌های اخیر، شاهد تصمیم شرکت‌های فعال در بازار سرمایه برای افزایش سرمایه شرکت‌ها به منظور بعضا اصلاح ساختار مالی خود هستیم.
کد خبر : ۱۹۵۳۸۲

کدال با طعم افزایش سرمایه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، با نگاهی به گزارش‌های منتشر شده در روز‌های اخیر، شاهد تصمیم شرکت‌های فعال در بازار سرمایه برای افزایش سرمایه شرکت‌ها به منظور بعضا اصلاح ساختار مالی خود هستند، از این رو در جدول زیر شرکت‌هایی که در روز گذشته خبر افزایش سرمایه خود را به فعالان بازار سرمایه اعلام کرده‌اند مشاهده می‌کنید:


شرکت آتیه داده‌پرداز از منابع حاصل از افزایش سرمایه قصد توسعه قرارداد‌های منعقده با اپراتور‌ها جهت دریافت خدمات مطلوب و بهینه و کاهش بهای تمام شده خدمات خود را دارد. به همین منظور شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش دهد.

کدال با طعم افزایش سرمایه


شرکت صنایع جوشاب یزد در گزارش توجیهی افزایش سرمایه خود اعلام کرده که به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت، از محل سود انباشته قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۴، ۱۰۰ میلیون ریال به ۴۸، ۲۰۰ میلیون ریال افزایش دهد. اگر افزایش سرمایه ذکر شده انجام نشود، شرکت جهت بازپرداخت مطالبات سهامداران مجبور به اخذ تسهیلات مالی از بانک است؛ بنابراین توان نقدینگی شرکت و به موجب آن ریسک عدم ایفای به موقع تعهدات را خواهد داشت.


شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد به منظور جلوگیری از کاهش نقدینگی شرکت و همچنین تامین نقدینگی به موقع جهت کاهش هزینه‌های دیرکرد پرداخت هرینه‌های مالی، قصد افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی دارد تا سرمایه خود را ۱۳۴.۰۰۰۰، میلیون ریال به ۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال افزایش دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر