بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
توسط شرکت ملی سرب و روی ایران تولید شد؛

تولید بیش از ۲ هزار شمش روی

شرکت ملی سرب و روی ایران از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱مردادماه سال جاری توانسته ۲هزار و ۸تن شمش روی تولید کند و ۲۳۵تن آن را به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال آن را به فروش برساند.
کد خبر : ۱۹۵۴۲۸

تولید بیش از ۲ هزار شمش روی

به گزارش بورس نیوز، شرکت ملی سرب و روی در گزارش منتهی به ۳۱ مرداد اعلام کرد که ۴۷۲تن شمش روی تولید کرده که ۲۳۵تن آن را به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۶۹میلوین ریال فروخته است، همچنین ۵۴۷تن شمش سرب تولید کرده که ۷۶۹تن فروش در این ماه به مبلغ ۲۰۱میلیارد و ۱۸میلیون ریال داشته است.

این شرکت در تیرماه ۱۳۹۸ حدود ۵۰۰تن شمش روی از انبار خود خارج و به صورت امانی تحویل شرکت بازرگانی توسعه صنعت روی داده تا نسبت به فروش آن به کشور ترکیه (صادراتی) اقدام کند، اما تا زمان گزارش، نتیجه‌ای مبنی بر فروش و یا قطعی شدن نرخ فروش به این شرکت واصل نشده است.

گفتنی است؛ «فسرب» از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱مردادماه سال جاری توانسته ۲هزار و ۸تن شمش روی تولید کند و ۲۳۵تن آن را به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال آن را به فروش برساند. همچنین ۲هزار و ۷۹۷تن شمش سرب تولید داشته که ۲هزار و ۷۲۶تن آن را به مبلغ ۷۳۰میلیارد و ۲۳۴میلیون ریال فروخته است. علاوه بر این تولید شمش نقره ۹۸درصدی این شرکت ۱۸۲تن بوده که ۲۱۴تن آن را به مبلغ ۱۲میلیارد و ۴۹۱میلیون ریال فروخته است.

کل مبلغ فروش این شرکت در دوره مورد گزارش ۹۵۶میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
موافقت هیات مدیره جلب شد؛

"فسرب" درخواست افزایش سرمایه داد

فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیش‌بینی شد؛

رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب"

ارسال نظر