بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم عصر نیم‌نگاهی به غزل‌های فراوانی از سوی اهالی بازارپایه برای ساکنان نبش دیدار شمالی تا پیشنهاد اهالی جاده مخصوص به نفع جاده‌ مخصوص.
کد خبر : ۱۹۵۴۵۴

 

به گزارش بورس‌نیوز، شایعات شنیده شده از راه‌پله‌های سخنگوی بورس اینگونه حکایت می‌کند که پول‌های بادآورده که بر ریش افراد در تالار و مجامع می‌نشیند گویا به سمت انتخابات مجلس در حال سرمایه‌گذاری بوده تا زمینه نفوذ در ارکان از طریق موج‌سواری رسانه‌ای انجام شود؛ اما تجربه و سبقه بورس هیچگاه عاقبت ریش‌قرمزها را در مقاطع زمانی مختلف نمی‌تواند فراموش کند.

ناگفته نماند که اگر این جو راه‌افتاده در راه‌پله‌ها به بگیر و ببند عده‌ای فاسد هم منجر شود دلیلی بر پویش‌های من‌درآوردی کاسبان سیاست‌زده و بی‌سواد رسانه‌ای نیست و صندلی چرمی که تصور خود، برای خود دوخته‌اند تنها صندلی چوبی با رویه مُشما مشکی است.

سرودن شعرهای زیبا از اهالی بازارپایه

طی هفته جاری شعر‌ها و غزل‌های فراوانی از سوی اهالی بازارپایه برای ساکنان نبش دیدار شمالی سروده شده و اکثر این قشر خواهان لغو معاملات بودند، حتی رئیس این ساختمان نیز در برابر این اشعار مقاومت مناسبی را نشان داده است؛ البته در برخی از این اشعار گفته شده که این اهالی فرمودند ریسک بازار را به جان خریدیم و باید بازدهی آنهم طبق ریسک آن باشد چرا خلاف می‌کنید و از این انتقادها.

حال باید دید این جدال به نفع کدام قشر، یعنی به نفع مدیران بازارسرمایه یا اهالی بازارپایه تمام خواهد شد.

بالیوود به کدال می‌آید

بانک‌های بدهکار گام در مسیر بالیوود گذاشتند، بانک‌هایی که صورت‌های مالی آنها چندان سودده نبوده و بیشتر شبیه گریه‌‌های شاهرخ‌خان است؛ شاید این بانک می‌خواهد با حقه‌های بالیوودی گزارش‌های آتی خود را راهی کدال کند.

مزایده ۱۷۰۰میلیارد تومانی در جاده مخصوص

یکی از اهالی بهارستان پیشنهاد کرده اهالی جاده مخصوص برای پر کردن چاه زیان شان، اموال و دارایی‌های مازاد را بفروشند و یکی از خودروسازان فورا لبیک گفته و از برنامه فروش ۳ دارایی ملکی در ۳ منطقه کشور به ارزش ۱۷۰۰ میلیارد تومان خبر داده است.

خلاقیت ۵۰ میلیارد تومانی اپراتور‌ها

دو اپراتور بزرگ تلفن همراه در کشور گویا با همکاری یکی از ارگان ها، درآمد ۵۰ میلیارد تومانی کسب کرده اند. به این ترتیب که شرکتی مشترک تاسیس کرده و ملک خریده اند و املاک را با قیمت بالا برای نصب دکل‌های مخابراتی، به خودشان اجاره داده اند! باز بگویید خلاقیت کم است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عجایب پتروشیمی‌های بازارپایه؛

بیابان‌هایی که در بورس معامله می‌شوند

نگاهی به عجایب پتروشیمی‌های بازارپایه؛

بیابان‌هایی که در بورس معامله می‌شوند

ارسال نظر