بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم عصر؛

باران خبرهای خوب در ناهید غربی

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به حراج اخبار خوب در ناهید غربی و دهن کجی پدرخوانده بیمه ها به مقررات و...
کد خبر : ۱۹۵۵۲۷

به گزارش بورس نیوز در شرایطی که اهالی تالار شیشه ای به خاطر برخی محدودیت ها بر سروکله خود می زنند، ساکنان خیابان ناهید غربی تخته گاز پیش می روند و غیررسمی اعلام کرده اند هر چه خبر خوب هست، پیش ماست؛ از افزایش سرمایه از محل سود انباشته گرفته تا عرضه اولیه چند زیرمجموعه و افزایش نرخ محصولات و... !

«کارت زرد و توبیخ برای رییس بزرگ»
رییس بزرگ امروز پا به صحن بهارستان گذاشت و علاوه بر آنکه بابت دریافت کارمزد از مشتریان بانک برای استفاده از سامانه پیامکی کارت زرد گرفت، به خاطر برخی مشکلات تالار شیشه ای هم توبیخ شد. باید دید نتیجه این اقدام اهالی بهارستان چه خواهد بود.


«شفافیت فدای پول»
بانک خیابان فرصت هم تحت فشار قرار گرفته که مبلغ غرامت از انگلیسی ها را اعلام کند؛ ولی گفته اند از اعلام مبلغ غرامت معذوریم که اگر چیزی افشا کنیم، پولی به ما نخواهند داد. هر چه هست، مبلغ باید انقدر جذاب باشد که در کوران قیمت سهم بانکی ها، قیمت سهم این بانک مدام بالا می رود.


«دهن کجی پدرخوانده بیمه ها به قوانین»
در حالی که مدام بر طبل خروج سازمان ها و نهادهای سیاستگذار و ارگان های دولتی از بنگاهداری می کوبند، پدرخوانده بیمه ها ضمن دهن کجی به این حرف ها در حوزه های کاملا بی ربطی همچون پتروشیمی، سیمانی، فروشگاه های زنجیره ای، داروسازی، انبوه سازی و... سرمایه گذاری‌های کلانی کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر