بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در صورت‌های مالی ۶ ماهه نشان داد؛

سود خالص ۷۶۲میلیارد ریالی «وبوعلی»

شرکت سرمایه گذاری بوعلی سود خالص آن با افزایش ۴۸درصدی به ۷۶۲میلیارد ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۵۶۶۴

سود خالص ۷۶۲میلیارد ریالی «وبوعلی»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری بوعلی در اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ را سرمایه یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۴۷۶ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را ۷۵۶میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۴۷درصدی داشته، همچنین سود خالص آن با افزایش ۴۸درصدی به ۷۶۲میلیارد ریال رسیده و سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۹۵درصدی مبلغ یک هزار و ۲۹۶میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس را با افزایش دو هزار و ۴۶۳میلیارد و ۸۶ میلیون ریالی منتشر کرد، همچنین بهای تمام شده آن را با افزایش ۳۹۹میلیارد و ۳۷۶میلیون ریالی مبلغ ۲هزار و ۵۲۱میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این ارزش بازار را با افزایش دو هزار و ۲۶۰میلیارد ریالی مبلغ چهار هزار و ۹۸۴میلیارد ریال منتشر شده است.

در صورت ریز معاملات سهام بورسی تحصیل شده این شرکت طی دوره مورد گزارش کل مبلغ اعلامی یک هزار و ۱۱۵میلیارد ریال است، همچنین در صورت ریز معاملات سهام بورسی واگذار شده کل مبلغ واگذاری را یک هزار و ۱۳۳میلیارد ریال رقم خورد که در پی آن سود واگذاری ۳۷۲میلیارد و ۳۱۹میلیون ریال منظور شده است.

در برآوردی که این شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود دارد اعلام شده که شرکت فاقد تسهیلات و هزینه‌های مالی است، همچنین برنامه‌ای جهت تامین مالی برای سال مالی آینده ندارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت سرمایه گذاری بوعلی خبر داد؛

"وبوعلی" و واگذاری سهم

انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده در سال ۱۳۹۸؛

افزایش ۳۷ درصدی سودآوری شرکت "وبوعلی"

ارسال نظر