بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
چهارمین گزارش عملکرد پایدار پتروشیمی فجر، مرتبط با عملکرد این شرکت در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ توسط کارشناسان داخلی شرکت برنامه ریزی، تدوین و منتشر شده است.
کد خبر : ۱۹۵۶۹۵

به گزارش بورس‌نیوز، این شرکت  با هدف شفاف سازی فعالیت ها و آگاهی رسانی به عموم مخاطبان و ذینفعان و در راستای مسئولیت اجتماعی خود،گزارش پایداری منتشر می کند.در این گزارش به مدیریت پایدار و مسئولانه کسب و کار در شرکت و تاثیرها  و نتایج حاصل از فعالیت ها در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی پرداخته می شود.

به گزارش بورس نیوز، تاکید بر اقدامات خاص انجام شده در حوزه پایداری و  بازنگری موارد دارای اهمیت از ویژگی های این سند است تا عموم مردم در جریان نگرش مدیریتی و رویکردهای شرکت قرار گیرند.

 سه گزارش قبلی در بازه های زمانی یک ساله منتشر شده اند، اما تصمیم مدیران سازمان بر این بوده که از این پس با انتشار دوسالانه گزارش عملکرد پایدار بتوان انعکاس قوی تری از برنامه های شرکت و نتایج حاصل از آنها داشت.

 همچنین،در آماده سازی این گزارش از دستورالعمل راهنمای گزارش دهی ویرایش GRI Standards: 2018 استفاده شده  و گردآوری اطلاعات و داده ها، بر اساس سال مالی شرکت تنظیم شده است.

فرآیند گردآوری اطلاعات و تدوین محتوای گزارش، مبتنی بر مطالعه اسناد و گزارش های رسمی سازمان، مصاحبه با مدیران ارشد، برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف و نظرسنجی از ذی نفعان کلیدی بوده است.

گفتنی است تدوین دستورالعمل داخلی برای تهیه گزارش پایداری شرکتی نیز از اقدامات ابتکاری این شرکت است.

گزارش پایداری (چارچوب G.R.I) انعکاس تصویر سازمان از نظر استاندارد 26000 ISO مسئولیت اجتماعی است که خود شامل 7 اصل پاسخگویی،شفافیت، رفتار اخلاقی،احترام به منافع و علایق ذی نفعان ،احترام به هنجارهای رفتاری بین المللی و احترام به حقوق بشر می باشد که شرکت پتروشیمی فجر در زمینه انتشار این نوع گزارش در کشور پیشتاز بوده و ضمن انتشار به دو زبان فارسی و انگلیسی در وبسایت سازمانی،در مجامع مختلف اقدام به انتشار این گزارش کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر