بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت:

تحریم بر روی صادرات ما تاثیری نداشته است

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: تاکنون تحریم بر روی صادرات ما تاثیری نداشته است. البته این موضوع نیز وجود دارد که در حال حاضر ما به کشور‌های همسایه خود مانند عراق، افغانستان و حتی ترکیه صادرات داریم.
کد خبر : ۱۹۵۸۲۳

تحریم بر روی صادرات ما تاثیری نداشته است

به گزارش بورس نیوز، محمد آزاد درباره شرایط فعلی بازار آهن و فولاد اظهار کرد: وضعیت بازار آهن بسیار خوب بوده، زیرا تنها بازاری است که در آن کمبود عرضه کالا وجود ندارد.

وی افزود: ما در بخش آهن نیازمند واردات نیستیم و حتی در این حوزه صادرات نیز انجام می‌دهیم. کارخانجات ما در سال جاری در جهت رونق تولید همه تلاش خود را انجام دادند و مطمئنا نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش تولید، خواهیم داشت.

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات ادامه داد: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید بهتری داشتیم. ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تن صادرات داریم که این میزان ممکن است تا یک میلیون تن نیز می‌رسد.

وی بیان کرد: تاکنون تحریم بر روی صادرات ما تاثیری نداشته است. البته این موضوع نیز وجود دارد که در حال حاضر ما به کشور‌های همسایه خود مانند عراق، افغانستان و حتی ترکیه صادرات داریم.

آزاد درخصوص قیمت‌ها نیز گفت: میلگرد در بازار بورس حدود ۳۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که با مالیات بر ارزش افزوده وارد بازار می‌شود و به قیمت ۴۱۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر