بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کسب سود خالص ۲۴۰میلیارد ریالی در دفاتر این شرکت ثبت شد؛

رشد ۹۰درصدی نرخ فروش محصولات این بیسکوئیت‌فروش

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱.۲۵۸ میلیارد ریال رسیده و می‌توان این افزایش درآمد را عامل اصلی رشد سودآوری شرکت دانست.
کد خبر : ۱۹۶۰۹۳

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد‌های عملیاتی این بیسکویت ساز

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، عملکرد مالی شرکت ویتانا در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری و بر اساس گزارش حسابرسی شده منجر به کسب سود خالص ۲۴۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی شده که این سود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد جالب توجه ۱۰۶ درصدی را نشان می‌دهد. سود کسب شده به ازای هر سهم در این دوره ۴۰۰ ریال بوده است.

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد‌های عملیاتی این بیسکویت ساز

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱.۲۵۸ میلیارد ریال رسیده و می‌توان این افزایش درآمد را عامل اصلی رشد سودآوری شرکت دانست. انواع بیسکویت و ویفر محصولات اصلی شرکت هستند که عمدتا در بازار‌های داخلی به فروش می‌رسد. مقادیر فروش نسبت به مدت مشابه پارسال در حدود ۳ درصد افزایش داشته و افزایش متوسط نرخ فروش محصولات نیز در این مدت رشد بیش از ۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت در این مدت همچنین مبلغ ۷۲ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی بابت شناسایی سود از محل فروش دارایی‌های ثابت محقق کرده که این سود با توجه به ماهیت آن، قابل تکرار در سنوات قبل نیست. بیش از یک چهارم از سود کسب شده شرکت در این زمان مربوط به این بخش است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دمای فِرهای این بیسکوئیت‌ساز اندازه‌گیری شد؛

افزایش محسوس نرخ این بیسکوئیت‌فروش

دمای فِرهای این بیسکوئیت‌ساز اندازه‌گیری شد؛

افزایش محسوس نرخ این بیسکوئیت‌فروش

ارسال نظر