بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۲۵ کیلومتر خط لوله انتقال گاز نهم

مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز گفت: با بهره‌برداری از این خط لوله حجمی به مقدار بیش از ۶۰ میلیون مترمکعب در روز با فشاری برابر ۱۳۰۵ PSI (پوند بر اینچ مربع) انتقال خواهد یافت.
کد خبر : ۱۹۶۰۹۷

بهره‌برداری از ۱۲۵ کیلومتر خط لوله انتقال گاز نهم

به گزارش بورس نیوز، امین عابدی درباره بهره برداری خط لوله انتقال گاز نهم سراسری اظهار کرد:خط لوله انتقال گاز نهم سراسری که در کنار خط ششم سراسری عهده‌دار تامین پایدار انتقال گاز در کریدور غرب کشور بوده از مبدا بیدبلند به مقصد مرز بازرگان در حال ساخت بوده که در حال حاضر بهره‌برداری از ۱۲۵ کیلومتر خط لوله احداث‌شده این خط، در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز آغاز شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این خط لوله حجمی به مقدار بیش از ۶۰ میلیون مترمکعب در روز با فشاری برابر ۱۳۰۵ PSI (پوند بر اینچ مربع) انتقال خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز گفت: با بهره‌مندی از توان خط ششم سراسری انتقال گاز و اضافه شدن بخش جدید خط نهم سراسری انتقال گاز، تمهیدات لازم برای استمرار انتقال گاز به شهرها، روستا‌ها و صنایع استان‌های غربی و سردسیر کشور در فصل سرد امسال در نظر گرفته شده تا با همکاری شرکت‌های گاز استانی، هیچ‌یک از مشترکان بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی با مشکل تامین سوخت روبه‌رو نشوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر