بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی گندم می‌تواند تا حدودی مطابق با هزینه تولید این محصول استراتژیک باشد.
کد خبر : ۱۹۶۱۰۱

به گزارش بورس نیوز، نورمحمد تربتی‌نژاد درباره پیشنهاد قیمت ۲ هزار ۸۰۰ تومانی برای قیمت هر کیلو گندم در سال زراعی جدید، اظهار کرد: قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی گندم می‌تواند تا حدودی مطابق با هزینه تولید این محصول استراتژیک باشد.

وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون کشاورزی در خصوص تعیین قیمت گندم در دیدار با وزیر و معاونین وزیر جهاد کشاورزی در خواست کردیم که در فرآیند قیمت گذاری این محصول در سال زراعی جدید هزینه‌های تولید را ملاک قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: نرخ ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی اعلام شده توسط کشاورزان، نهاد‌ها و تشکل‌های حمایتی حوزه‌های کشاورزی تا حدودی مطابق با هزینه‌های تولید بوده و باید در قیمت‌گذاری محصولی مثل گندم که برای صنایع غذایی کشور اهمیت بالایی دارد وضعیت معیشت کشاورزان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: عدم افزایش و اعلام به موقع قیمت گندم در سال زراعی جدید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان کاهش سطح زیر کشت این محصول داشته باشد. دولت و شورای اقتصادی باید هرچه سریع‌تر نرخ جدید گندم را تعیین و به صورت رسمی اعلام کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر