بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به اصرار بی‌جا برای بازگشت وزارتخانه‌ای به یک‌دهه قبل تا مشاوری که تنها ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان حقوق دارد.
کد خبر : ۱۹۶۱۱۹

کره بهارستانی روی نان بیات/ خرید تضمینی شن از سوی دولت!

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله ما امروز از بهارستان خبر آورده و این خبر همانند آن مَثل است که " طرف را از در بیرون می‌کند و از پنجره می‌آید". وقتی قوانین بی‌ربط در گعده‌خانه‌های بی‌ربط می‌آید نتیجه آن می‌شود رکوردشکنی نمایندگان در تصویب ده‌ها لایحه قانون تجارت در عرض چند دقیقه!
داستان ماجرا آنجاست که طرح وزارت بازرگانی باردیگر نقل محافل این گعده‌نشینی‌ها شده، اما نه در گعده‌خانه اقتصاد یا ... بلکه در گعده‌خانه اجتماعی!
اما گویا فردی که این موضوع را مطرح کرده در این محفل تصویب را هم گرفته، اما باز هم با مخالفت شدید نمایندگان همراه شده، اما از ترس گرفتن رای منفی در صحن مطرح نمی‌شود!
حال باید نهاد‌های ناظر ببینند که این وزارت چه‌قدر برای آقایان کره دارد که برای مردم نان ندارد.

سنگینی دستبند عدالت بر دستان فراری‌ها
بانک‌سرمایه که دادگاه اقتصادی آن امروز در اغلب رسانه‌ها بازخورد مناسبی دارد با خبری مهم مواجه شده و متهمان آن گفتند که ماهم برای آنکه غیراز اختلاس و ... هنرنمایی جدیدی داشته باشیم، فرار را بر قرار ترجیح دهیم، اما این دو دوست گویا خود را در چنگال قانون دیده و دستبند عدالت امروز گریبانگیر آن‌ها شده است.
گفتنی است این پرونده ۴۰۰ متهم دارد و ارزش آن ۱۴ هزار میلیارد تومان است.

مشاور ۱۰۰ میلیونی
سازمان امداد و نجات نبش چهارراه طالقانی-قرنی که وظیفه آن در نام این نهاد قرمزپوش نهفته است دارای ۲۵ شرکت شگفت‌انگیز است.
سهامداری و بنگاهداری هلال احمر ایران در صنایع نساجی، ساختمانی و داروسازی آنقدر جالب بوده که انگشت‌به‌دهان مانده‌ایم!
البته از طرف دیگر شاهکار جدید آقازاده‌ها و مدیران آن کاملا به چشم آمد و آنهم این بود که منشی مطب شخصی او قرارداد ماهیانه ۳۰/۰۰۰ درهم (۱۰۰ میلیون تومان) منعقد کرده است.
این قرارداد بین «بیمارستان ایرانی» در دبی که زیر نظر جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند با پژمان اردبیلی (منشی مطب شخصی و اودیومتریست مطب پیوندی) منعقد شده است.

خرید تضمینی شن از سوی دولت!
فساد، فساد است و تنها لباس آن مانند شیطان تغییر جلوه می‌دهد و بر تن افراد می‌نشیند؛ وقتی صدای فئودال بزرگ آردسازان درمی‌آید باید دید که چه اتفاق بزرگی افتاده که صدا از طبقه دوم برج سبز جردن درآمده است؛ پیگیری‌ها که بهعمل آمد معلوم شد سالانه ۷۰۰ هزار تن ضایعات همچون شن و خاک و ضایعات گندم به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان به عنوان گندم وارد پروسه خرید و فروش و تحویل گندم می‌شود.
فکر می‌کنیم که برادری دو واژه نان و آجر از این اتفاق رقم زده شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر