بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به سیم‌سوخته تحلیل‌گران پشت‌وانتی مقابل تالارحافظ تا جزیره‌ای برای آقازادگان تبعیدی ...
کد خبر : ۱۹۶۱۹۰

بلندگوهای پشت‌وانتی سوخت!/ مهمان جدید جزیره‌تبعیدی‌ها

به گزارش بورس‌نیوز، درحالی که برخی تحلیلگران طی معاملات روز گذشته بازار از پشت وانت خود داد می‌زدند که این فروش حقوقی‌ها، یعنی خروج پول از بازار ای‌داد و ای‌بیداد کسی به فکر نیست اما نباید فراموش کرد بازار آگاه و سرمایه‌گذار حرفه‌ای هیچگاه با این بلندگو به دست‌ها کاری نداشته و روند خود را طی می‌کند.

هوش‌سرمایه سهامداران باید در مسیری گام بگذارد که پشت وانت‌های آنجا کانال‌های تلگرامی پولی نباشد.

دختر استاندار در جزیره تبعیدی‌ها

به گزارش بورس‌نیوز، گویا تمامی آقازاده‌ها به مقصد جزیره تبعید می‌شوند، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که دختر استاندار نصف‌جهان در جزیره تبعیدی‌ها پُست گرفت.

امیدواریم گرمای این تابستان، باعث آزرده‌خاطرشدن ایشان نشود.

بازی با شمایل دین

وقتی بی‌ریش‌ها، ریش‌دار می‌شوند؛ مانتویی‌ها یکدفه چادری‌ها می‌شوند؛ پول ببرها عقیق به‌دست می‌شوند و دزدها تسبیح به دست و این یعنی بازی با عقاید مردم! چه خوش گفت رئیس دستگاه قضا که "چرا خانم‌های بی‌حجاب باید در دستگاه قضا، چادر خانم فاطمه‌الزهرا را به سر کنند!" چرا باید بر سر هر کسی که خون مردم را در شیشه می‌کنند حجاب سر کنند یا بگذارند طرفی که تاکنون ریش نداشته، یک‌شبه به فردی با ریش تبدیل شود.

کاشی‌ساز که دفتر آن به رهن بانک رفت

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که تمام تسهیلات دریافتی یک کاشی‌ساز با آنکه نسبت به سال گذشته کمتر شده اما کماکان زمین، ساختمان کارخانه و دفتر مرکزی تهران شرکت کاشی پارس در قبال اخذ تسهیلات مالی دریافتی در وثیقه بانک ملت شعبه میرداماد است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر