بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت خبر داد:

انتشار اوراق سلف موازی استاندارد میعانات گازی

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت گفت: فردا اوراق سلف موازی استاندارد میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان منتشر می شود.
کد خبر : ۱۹۶۲۵۲

انتشار اوراق سلف موازی استاندارد میعانات گازی

به گزارش بورس نیوز، سید روح‌اله حسینی مقدم، اظهار کرد: افزایش حجم تامین مالی از بازار سرمایه موجب افزایش راه‌های جذب سرمایه در نظام مالی کشور شده و در حال حاضر صنایع و شرکت‌های بزرگ آشنایی بیشتری با ابزار‌ها و ظرفیت‌های بازار سرمایه دارند.

وی افزود: این اوراق یکساله، قابل معامله در بورس انرژی و معاف از مالیات بوده و هر ورقه سلف معرف ارزش ریالی یک بشکه میعانات گازی در روز عرضه اولیه اوراق سلف خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت ادامه داد: شرکت تامین سرمایه بانک ملت به‌عنوان مشاور پذیرش، متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان این اوراق ایفای نقش می‌کند؛ همچنین شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان ضامن و شرکت کارگزاری بانک ملت نیز عاملیت فروش این اوراق را بر عهده دارند.

حسینی مقدم درخصوص امکان تسویه این اوراق بیان کرد: طبق طراحی صورت‌گرفته، این اوراق قابلیت اعمال اختیار فروش و اختیار خرید تبعی را در سررسید یکساله اوراق به ترتیب برای سرمایه‌گذاران و شرکت توسعه نفت صبای کنگان دارد.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت خاطرنشان کرد: شرکت تامین سرمایه بانک ملت به‌عنوان بازارگردان، نقدشوندگی اوراق را تا سررسید آن با سود حداقل ۵/ ۱۷ درصد سالانه به صورت روزشمار تضمین کرده است. همچنین در صورت افزایش قیمت میعانات گازی امکان کسب سود مازاد بر حداقل تضمین شده تا نرخ ۱۹ درصد از دیگر مزایای این اوراق برای سرمایه‌گذاران است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فعال اقتصادی در حوزه پتروشیمی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

باز شدن راه نفتی ایران

فعال اقتصادی در حوزه پتروشیمی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

باز شدن راه نفتی ایران

ارسال نظر