بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
یکی از دلایل موفقیت در بازار‌های مالی، فضای کاری نرم افزار شماست. نرم افزار‌ها در نحوه معامله‌کردن و راحتی کار بسیار مهم هستند که امروزه میتوان نقش نرم‌افزار‌ها در تحلیل را بسیار کاربردی دانست.
کد خبر : ۱۹۶۳۷۸

به گزارش بورس نیوز، یکی از دلایل موفقیت در بازار‌های مالی، فضای کاری نرم افزار شماست. نرم افزار‌ها در نحوه معامله‌کردن و راحتی کار بسیار مهم هستند که امروزه میتوان نقش نرم‌افزار‌ها در تحلیل را بسیار کاربردی دانست.

نرم افزار متا استاک با فضای ساده و کاربردی برگرفته از صفحات و ابزار‌های مناسب و قابل دسترس، درکنار پیچیده‌ترین ابزار‌های تحلیلی نظر بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه را به خود جلب کرده است. این نرم افزار به دلیل اینکه میتوان فیلتر‌های تحلیلی به آن اعمال کرد و آن‌ها را شخصی سازی کرد بسیار در بین معامله گران مورد استفاده قرار میگیرد.

ابزار‌های خاص این نرم‌افزار از جمله فیبوناچی ارک و خطوط سرعت در کنار دیگر ابزار‌های عمومی می‌تواند تحلیل‌های دقیق‌تری نسبت به دیگر نرم‌افزار‌ها را در اختیار معامله‌گران قرار دهد. استفاده از نمودار‌های چندگانه مانند کندل‌های حجمی و رنکو از دیگر موارد خاص متا استاک بوده است.

مهمترین ویژگی این نرم‌افزار که کاربردی بسیار زیادی در بین تحلیلگران بازار‌های جهانی دارد تست تمامی استراتژی‌های تکنیکال نوین است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر