بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
رشد بیش از ۶۰۰ درصدی سود آوری شرکت عمدتا به دلیل کسب سود از محل فروش دارایی‌های ثابت و سود فروش سرمایه گذاری‌ها به مبلغ ۱۵۶.۴ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۱۹۶۳۸۶

فروش دارایی‌های ثابت و سرمایه‌گذاری، عامل اصلی رشد سودآوری

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۸۹۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریالی و معادل ۱.۴۹۶ ریال به ازای هر سهم شده است.

این سود در مقایسه با سال مالی قبل از آن، افزایش ۶۳۰درصدی را نشان می‌دهد همچنین سود تلفیقی گروه در این سال به مبلغ ۹۶۷ میلیارد ریال شناسایی شده است.

فروش دارایی‌های ثابت و سرمایه‌گذاری، عامل اصلی رشد سودآوری

رشد بیش از ۶۰۰ درصدی سود آوری شرکت عمدتا به دلیل کسب سود از محل فروش دارایی‌های ثابت (ساختمان سعادت آباد شرکت) به مبلغ ۵۰۶ میلیارد ریال و سود فروش سرمایه گذاری‌ها (سهام شرکت تامین سرمایه نوین) به مبلغ ۱۵۶.۴ میلیارد ریال بوده است.

همچنین درآمد ناشی از سرمایه گذاری‌های شرکت در این سال به مبلغ ۲۸۳ میلیارد ریال شناسایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

سود سرمایه گذاری‌های شرکت عمدتا از محل سود سهام شرکت صنایع روی کرمان به مبلغ ۱۳۹ میلیارد ریال، شرکت پارس تجارت به مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال و سود سهام شرکت آرین ماهتاب گستر به مبلغ ۲۶.۶ میلیارد ریال شناسایی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر