بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
عملکرد پتروشیمی شرق‌نشین بررسی شد؛

افت نرخ‌های اوره پریل "خراسان" در بورس کالا

برای هفتمین هفته متوالی نرخ های اوره پریل "خراسان" با افت مواجه شد.
کد خبر : ۱۹۶۴۵۷

افت نرخ‌های اوره پریل

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۲.۵۰۰ تن محصول اوره پریل شرکت پتروشیمی خراسان در بورس کالا بودیم که با افزایش نامحسوس ۵۰ تنی در مقایسه با هفته گذشته با تقاضا و معاملات ۶۰۰ تنی این محصول روبرو گردید. میانگین نرخ هر تن از این محصول با کاهشی ۲ درصدی در مقایسه با هفته قبل از آن به ۲۰ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال رسید. ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۱۲ میلیارد و ۰۹۱ میلیون ریال رسید که با توجه به افزایش مقادیر معامله این محصول در مقایسه با هفته قبل رشد نامحسوس را نشان می‌دهد.
همچنین دیگر محصول اصلی شرکت یعنی کریستال ملامین در ادامه روند کاهشی تقاضا در هفته‌های گذشته، تنها شاهد ۱۳۰ تن معامله از عرضه ۲۸۰ تنی بود و با نرخ ۹۹ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال به فروش رسید. نرخ فروش این محصول نسبت به هفته قبل نیز بر خلاف معاملات هفته گذشته این محصول با افزایش نامحسوس ۰.۵ درصدی همراه بود و ارزش معاملات نیز به ۱۲ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال رسید.
 
افت نرخ‌های اوره پریل
لازم به ذکر است برای هفتمین هفته متوالی شاهد کاهش نرخ‌های اوره پریل پتروشیمی خراسان در بورس کالا هستیم که این موضوع خبر خوبی برای سهامداران این شرکت محسوب نمی‌شود. جدول و نمودار ماه‌های اخیر قیمتی اوره گرانول و کریستال ملامین شرکت را در ادامه مشاهده می‌نمایید.
 
افت نرخ‌های اوره پریل
اشتراک گذاری :
ارسال نظر