بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز اعلام کرد:

نیاز بازار به اصلاح واقعی / خروج بانک ها از بنگاه داری به نفع همه

نوسانات دو روز گذشته بازار سرمایه، نشان می دهد که باید منتظر اصلاح بیشتر باشیم.
کد خبر : ۱۹۶۷۷۵

نیاز بازار به اصلاح واقعی / خروج بانک ها از بنگاه داری به نفع همه

حسن قاسمی مدیرعامل کارگزاری آینده نگر خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: وقتی که بازار در دو روز نوسان دارد یعنی هدف قیمتی ندارد. من فکر می‌کنم نیاز به اصلاح داریم.

وی ادامه داد: در محدوده ۳۰۰ هزار باید حجم معاملات قابل توجه باشد و  البته بازار تا مدتی هم در این محدوده خواهد ماند. این طبیعت بازار است و به مذاکره و حمایت نیازی ندارد.

قاسمی تاکید کرد: انتشار گزارش‌های ۶ ماهه، احتمالا بازار را در همین محدوده تثبیت می کند و در کنار این نیز عرضه های اولیه هم بی تاثیر نیستند اما باعث رشد بسیار زیاد بازار نخواهند شد.

وی در مورد سهام ارزنده این روزهای بازار نیز گفت: شرکت‌های بزرگی که کمتر از بقیه در بازار رشد کردند مانند هلدینگ خلیج فارس و تاپیکو کماکان قیمت‌ها مناسبی دارند  و ضمن اینکه سال مالی آنها نیز در 31 شهریور به اتمام رسید. این  مجموعه ها سهم‌های ارزنده بازار هستند.

این کارشناس بازار سرمایه در مورد فروش سهام بانکی ها در شرکت های بورسی به غیر گفت: وظیفه اصلی بانک‌ها بنگاهداری نیست و خرورج ایشان از شرکت‌های بورسی کمک می‌کند به اینکه جریان دارایی زیادتر شده و از انجماد دارایی خارج شوند. به نظرم اتفاق مثبتی است و در بازار هم قاعدتا می‌تواندتاثیر مثبت داشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر