بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به وقتی مشاهیر حسابداری جهان پیش ایرانی ها لنگ می اندازند و مدیر همه کاره بورسی و...
کد خبر : ۱۹۶۷۹۴

وقتی مشاهیر حسابداری جهان پیش ایرانی ها لنگ می اندازند

به گزارش بورس نیوز، معاون فروش یکی دیگر از خودروسازان جاده مخصوص امروز بازداشت شد! امیدواریم این آب خنک خوردن ها درس عبرتی باشد برای آنان که از پست خود سواستفاده می کنند تا قبل از آنکه حکم جلب شان صادر شود و بی آبرو شوند، بساط فساد را جمع کنند.

وقتی مشاهیر حسابداری جهان پیش ایرانی ها لنگ می اندازند

یکی از نمادهای بازار این روزها رشد عجیب و غریبی داشته و مرتبا صف خرید است. این طور که شنیده شده گویا بانک فرابورسی پرحاشیه که در زیاندهی گوی سبقت از رقبا ربوده، نیت کرده سود کاغذی شناسایی کند، آن هم به روشی بسیار مدرن تر از اهالی جاده مخصوص!
به همین خاطر هم تصمیم گرفته اند با شرکتی که در ابتدا ذکر شد، زد و بند کرده و دارایی هایشان را با هم تهاتر کنند و طوری سند بزنند که زیان انباشته بانک مذکور، حذف شود! ای کاش والدو هاسکینز و جوزف واتر و... سر از گور در می آوردند و یاد می گرفتند!

دغدغه تامین داروی وارداتی

با وجود آنکه واردات دارو مشمول دریافت ارز دولتی است، گویا چند هفته ای است که ارز دولتی به واردکنندگان دارو داده نشده و واردات دارو در معرض تهدید قرار گرفته است. با این حساب، یا باید منتظر کمبود داروهایی که امکان تولید داخلی آن را نداریم، باشیم؛ یا باید دارو با ارز آزاد وارد شود و با قیمت ۳ برابری به دست مردم برسد.

شعاری به شیرینی یک رویا

خروج بانک ها از بنگاهداری، شعار دلنشینی است که ظاهرا در حد حرف مانده! یکی از بانک ها که جزو سهامداران عمده گردن کلفت بازار هم هست، تا خرخره در صنعت لاستیک سازی و ساختمان سازی سرمایه گذاری کرده است. جالب اینجا است که بعضی از این شرکت ها، زیان ده هستند و معلوم نیست نگهداری آنها با چه منطقی صورت گرفته؟

مدیر همه کاره

معاونت اقتصادی یکی از هلدینگ های بورسی، همزمان عضو هیات مدیره ۳ مجموعه بورسی دیگر نیز هست. آن هم نه مجموعه های مشابه، بلکه سیمانی و دارویی و پتروشیمی! بزرگوار، خدا قوت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسلم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
باحال بود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
بعد امثال من با سواد کاربلد با تجربه خلاق و....غفط بعلت نداشتن پارتی سالهاست که بیکارم